Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Käytin exälle jäänyttä koiraamme pari kertaa näyttelyssä, koska joku jalostuskakka. En oikein lämmennyt. Se huvitti kun muissa kehissä olevat koirat oli kaikki ihan samannäkösiä, meijjän metätyskoiralaarissa oli vaikka minkäsorttista eläjää.

Emäntä suunnitteli että olisi vienyt näyttelyihin tuota meen fifiä. Meni vatuiksi ku piskistä tuli liika iso. Omasta mielestä isompana komeempi, vaikka rotu onkin itelle se ainoa vaihtoehto niin en tykkää noist pikkusista.

Voisin ottaa jonku oikein ilkiännäkösen laikan ja pistää nimeks fifi. Hieno ois.

Tuli yönälkä, mut en pääse pois sängystä koska otukset röhnöttää mun päällä. Hitsi.

Kova penkki ja tulokset muutenkin kyllä. Oliko veto vähän alakanttiin, vai oliko jotain vaivaa?
Kaikki oli vähä alakanttiin. Kyykys aattelin 145, penkkii 87,5 ja vetoon lähemmäks 180 mut ei osunu kunto kohillee tälle päivälle :) Mut iha jees tulokset ku muistaa että kaks kuukautta oli taukoa kyykystä ja vedosta.
Ei oikein sopinu punnituksen jälkeinen litku mulle ku imeyty vasta joskus penkin aikana. Kyykys joutu vyötä laittaa löysemmälle ettei laatta lennä :D Muutenki kroppa jotai jännää puuhastelee ku to oli vielä aamupaino yli 72 ja tänää aamulla olikin 70,5 vaikka sen kummempia muutoksia missää tehny kisoja varten.

Tänään. Kalorit ulos: paljon, kalorit sisään: enemmän.

IMG_2734.webp

Huomenta! Nukuin hyvin ja fiilis huipussaan!

Tänään. Kalorit ulos: paljon, kalorit sisään: enemmän.

katso liitettä 140580

jos minä osaisin teherä yhtä herr kulli sen näköstä sapuskaa en muuta tekisikkään

meikämustalainen kun lämmittää saarioisen maksalaatikon paistinpannulla niin ei ole yhtään noin hienon näkönen annos

toki silläkin on näköjään jo elämän ehtoopuolelle pysytty hengissä

Back
Ylös Bottom