Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elämäni paras idea oli nukkua yli kuuden tunnin päikkärit eilen. Heräsin siinä iltayhdeksän pintaan niin eipähän tarvinnut paljoa unta kysellä yöllä.

Tjaah, vai että semmosta sinne. Mulla ei käynyt pienessä mielessäkään mennä nukkumaan ja päikkäreitä en harrasta.

Mikä on päivän anekdootti?

Olin muinoin junan tupakkavaunussa seuranani 7 suolakurkkua, joiden ilmeisen hauskat jutut loppuivat kuin seinään saavuttuani tilaan. Noin puolen tupakan hiljaisuuden jälkeen kysyin, onko heillä koskaan ollut sellainen olo, että ovat saksalaisen hydrauliikkaelokuvan kuvauksissa. Jutut jatkuivat. Kiitos Helsinki-Kuopio, 2000-luvun vaihde.

Minä olen vasta aloittanut säännöllisen kahvinjuonnin

ei ole ers pitkää tukkaa niin en voisi ers tupakilla tupakoida: tyylillä

kyllä,kuntit,näin on että Ville ja Ville on isänmaamme tyylikkäimmät tupakoitsijat

ville_laihiala__portrait_by_nastydevil-d4ha9r3.jpg

ff90e3b7f13115f8fcdfb1cad4cf0d95.jpg

Minä olen vasta aloittanut säännöllisen kahvinjuonnin

ei ole ers pitkää tukkaa niin en voisi ers tupakilla tupakoida: tyylillä

kyllä,kuntit,näin on että Ville ja Ville on isänmaamme tyylikkäimmät tupakoitsijat

ville_laihiala__portrait_by_nastydevil-d4ha9r3.jpg

ff90e3b7f13115f8fcdfb1cad4cf0d95.jpg
Olen mykistynyt. IMO, siloposki ja/tai pitkätukka ei voi olla tyylikäs tupakoitsija.

e. tai no riippuu pitkätukasta...

SmokingExh20PR040912.jpg

Viimeksi muokattu:
Piti ihan googlata, on tuo tupakkatietämys sen verran heikolla tasolla. Muttajoo, kyllähän sekin Ultimecian tuotteelta kuulostaa.

Kahvi ilman maitoa. Hyhhyh. Hyi.
Riippuu hyvin paljon kahvilaadusta. Jotkut on sen verran kevyitä ja mietoaromisia, että menevät melkeinpä pilalle maidolla lantrattuna. Esim. tää sivettikissalaatu oli vähän sellaista, kun itsenäisyyspäivänä join. En tiedä oliko vähän laimeana keitettykin.

Vahvemmat ja paahteisemmat tummapaahdot plus normisumpin vetelen itsekin maidolla.

Back
Ylös Bottom