MissFitless
kissanainen
Ei o herrasmiehiä tiäl kun ei kukaan tarjoutunut vapaaehtoiseks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsek. Korvavamman takia.Kuinkas moni varusmies kävi aikanaan tilkassa? Itse en varusmiehenä mutta nyt täällä.
ne luuli sua mieheksi...Jaa-a. Päivä alkaa olla pulkassa. Kohta pittää taas tapella auton oven kanssa. Pitäsköhän yrittää luikerrella etupenkkien kautta takapenkille ettii sitä kuormaliinaa. Se ois kätsempi kuin kaulaliina. Etupenkin kautta siks, etten uskalla aukoo takaovia. Ei oo kiva jos nekin rehottaa auki ajellessa![]()
Vähän turhankin tutuksi tuli. Päätti myös hivenen ennenaikaisesti meikäläisen Rambon uran.Kuinkas moni varusmies kävi aikanaan tilkassa? Itse en varusmiehenä mutta nyt täällä.
On siitä jotain etua et on kiltin näköinen keski-ikäinen nainen. Vähä sama ku teininä kun tyttöporukan kanssa tehtiin kolttosia ja ihmiset sitte yrittivät etsiä niitä POIKIA jotka olivat rettelöitsineet. Hähhähhää.ne luuli sua mieheksi...
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...utti-kolhuja-omalla-ja-vuokra-autolla/6194108

Kahdesti.Kuinkas moni varusmies kävi aikanaan tilkassa? Itse en varusmiehenä mutta nyt täällä.
vedä vivusta, paina napista saat tuoretta jöötiä laatikosta.Mustaa jöötiä. Tummaa letkua.
Suoraan lämpösestä![]()