Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Monet tykkää. Tai ihan vaan kovat kipulääkkeet.
Joo, ja kunnon sekakäyttöhän on aina poikaa. Ei kai noitakaan moni aktiiviharrastaja viiti pelkiltään rouskia, kun voi ottaa vähän viinaa ja mitä lie samalla.

Itse en suklaamiehiä. Liian makiata. Kahvin kanssa menee pieni palanen.

ostaa uudet speedot ja lähettää joulukortti Kuopioon.

Speedot ovat hyvät. Joulukortteja en ole lähettänyt: ikinä.

Kyllähän sitä pöntön saa sekaisin vaikka ja millä, mutta lienee kuitenkin terveellisempää jatkaa tällä paheettomalla linjalla. Askeettista, mutta miellyttävää.

No saa. Itsekkään en juuri ymmärrä pään sekoittamista aineilla, pikku kaljoittelu tai hyvät viinit ruuan kanssa toki menee ihan sosiaalisen elämän piikkiin (ei mulla semmosta kyllä ole).

Mikä avuksi, kun itselläni on nuo kaikki perversiot?
Tosin mun suklaa alkaa siinä 50 kaakao%:ssa.

Ei taida auttaa kuin toteuttaa itseään. Itse enemmän kevyemmän kaakao% perään, mutta kyllä nuo jämäkämmätkin maistuu. Mulle ei viskit ole oikein avautuneet, oluet jossain määrin, viiniä tekis mieli enemmän maistella, mutta sitä ei saa oikein riittävän pienissä annoksissa. Ravintelissa toki, ruuan kanssa.

Suklaan ja lakritsin sekakäyttö on parasta!

Kohtahan se on tuo uusi Star Wars-Roque One teattereissa. Näkyy siellä olevan myös uusi Harry Potter ilman Harry Potteria. Ihmeotukset ja niiden olinpaikat. Vois melkein käydä vilasemassa jos sais vaikka jotain metsästysvinkkejä.

Joulupipari2 ei tule Kuopioon :(

Aiheeseen liittyen.

15178136_10154419870917713_3849708690659768708_n.jpg

Ettei vaan unohtuisi.

#lihavaolo

e: on kyllä hyvä otsikko, täytyy muistaa ottaa muutama panacodi tms mukaan kun seuraavan kerran lähtee kaljoittelemaan.

e2: edellisestä kaljoittelusta on kyllä ihan liian kauan aikaa

Back
Ylös Bottom