Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

7Nz1fKH.jpg

winter is coming

Ei helvetti, mun salille on eksynyt eräs vakkarituijottelija yhdeltä aikaisemmalta salilta. Nopea vilkaisu kuka touhuaa smithissä mun edessä ja tiukka tuijotus takaisin. Melkein nostalginen hetki.

Ja goddamit penkkilihasta meni vaan 3x10x52,5 + 9 ja puoli toistoa. Syytän tästä tuijottelua, hankea, itsekyhättyä penkkivitelmää ja muutenkin nihkeää päivää. Kyllä.

Luulen kyllä, etten kuulu enää sen primäärikohderyhmään, täällä on tupa täynnä myös pienipyllyisiä teinitytsyjä. Bulkkaaminen kannattaa!

Voi nyt saatana kun jengiä tulee ihan pokkana pimeillä fillareilla vastaan, enkä tarkoita nyt nyysittyjä. Ei hirveästi tuota itsesuojeluvaistoa, sitä paitsi siitä räpsähtää nykyään suoraan sakot, ei pääse enää huomautuksella, sikäli mikäli jotain poliisia kiinnostaa. No mutta hei, esim. onnettomuudessa jossa ei ole selvää syyllistä voi ratkaista se kummalla oli valot.

Pitäiskö hakee taas joku juoma testiin? Maistoitko sitä litkua jonka viimeks jätin jääkaappiin?

Kyyyyyyllähän sitä jotain vois maistaa. Mut voiko tuolta taikakuutiosta poistua ollenkaan?
Avasin tässä just sen putelin. Ainakin tälleen pullosta juotuna ihan suht ok. Omaan makuun liian tämmöinen....tumma kusinen...onko tämä nyt sitten rikkimäinen tämä maku. Mädän omenan makua on riittävästi mutta kaipais aavistuksen jotain kivaa kevyttä makua lisäks.

Back
Ylös Bottom