Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Havainnoillistiko fyssari omilla pectoralis majoreillaan kuntouttavia liikkeitä? Aiheeseen liittyen, mulla tuttu naislääkäri kysyi salilla lupaa hiplata rintaa, kun se tuossa keväällä "vähän" loukkaantui. Rinta siis, ei lääkäri. Diagnoosi oli siinä vaiheessa jo varma mri:n ja kliinisen tutkimuksen perusteella, mutta hyvähän se on silti varmistaa toisen ammattilaisen toimesta.
Kyllä havainnollisti. Kovasti nojaili seinää vasten ja demonstroi näyttävästi, vaikka tiesin kyllä näyttämättäkin. Hieman nauratti tuo meidän rouvalääkärin "ota nyt paita pois hyvä mies!" tiimitilassa jossa paikalla 10 naista, mutta mitä pienistä.

Kyllä havainnollisti. Kovasti nojaili seinää vasten ja demonstroi näyttävästi, vaikka tiesin kyllä näyttämättäkin. Hieman nauratti tuo meidän rouvalääkärin "ota nyt paita pois hyvä mies!" tiimitilassa jossa paikalla 10 naista, mutta mitä pienistä.

Ja sinä olit..

GzjAb.gif

Syntax error.

Tullut shokkina itsellekin. Sitä voi näköjään tehdä kaikenlaista sellaista, mihin ei tarvitse tietokonetta tai kännykkää.

Huhhu, meinasin kuolla äsken tonnikala+riisi muhennokseen ja niinkin eroottisesti kuin tukehtumalla.
Se on sitä säkrifaissia.

Itse yhdistin päivällisen ja välipalan tehokkaasti syömällä molemmat samaan aikaan kun iski nälkä. Jää enempi aikaa pumpata koipia.

Jaahas, työpäivästä sentään selvitty. Kun ruoanlaitosta vielä selviää, niin tiukka vaaka-asento sohvalle ja viihteet ruudulle.

Itse ajattelin tämän viikon yrittää pärjätä vielä kesänakeilla ja ens viikolla laitattaa samalla talvikumit, ku tehdään muutakin huoltoa talvea varten.

Joulukuussa sitten. Viimevuonna tais olla tammikuuta kun vaihdoin.

Poliisitkin pysäytti muistaakseni joulukuun lopulla, valojen takia. Juteltiin siinä sit auton ulkopuolella ja huomasivat, että pojalla aadissa kesänakit. Potkasin siinä plussan puolella olevaa kuivaa asfalttia ja totesin, että miehen on tehtävä mitä miehen kuuluu, olen pahoillani tästä, mutta vain tulevaa vaimoani näin sunnuntaina hakemasta töistä ja kuiva asfalttikin. Ymmärsivät yskän, olivathan miehiä. Reiluja.

Vaihdoin sitten kun koitti kelit pahat. Sattui oleen kerran tilanne, että ei ollut pakollista ajoa autolle, joten oli aina viivästynyt vaihto, kun aina pahojen kelien jälkeen luvattiin lussaa.

Back
Ylös Bottom