Saalismääristä todettakoon sen verran, että uudenmaan alueelle jäi vielä jokunen possu juoksentelemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi. Penkinlämmitinkin, onko edes 3-asentoinen. Volkkarissa sentäs 5 ja herkälle pakaralleni paras on silti Audin 6-asentoinen.Näin eilen vilaukselta ihan helvetin hienon auton. En edes mallia muista kun katsoin vaan suu auki että vittu on tylyn näköinen peli. Täysin mattamusta. Skoda. :D
Hyvä.Saalismääristä todettakoon sen verran, että uudenmaan alueelle jäi vielä jokunen possu juoksentelemaan.
Tytär näki eilen sauvakävelijän ja ei suostunut paluumatkalla liikkumaan metriäkään ilman että sekä minä että hän "hiihdettiin". Ilman sauvoja siis. Hänen mielestään se oli voimakävelyä, minä taas mietin nahkatakissani näyttäväni varmasti tosi edustavalle huitoen ilmaa samalla. Mitä sitä ei jälkikasvunsa eteen tekisi...![]()
Hyi. Penkinlämmitinkin, onko edes 3-asentoinen. Volkkarissa sentäs 5 ja herkälle pakaralleni paras on silti Audin 6-asentoinen.
JaaJonain päivänä ostan Audin ja maalaan sen mattamustaksi. Vielä hienompi olisi ruostuttaa upouusi Audi. Ihan vain vittuillakseen.
Päädyin kompromissiratkaisuun. Nukuin lähes iltapäiväkahviaikaan, minkä jälkeen hain lähikaupasta pekonia, koska pyhäpäivää ei sovi ilman pekonia aloittaa. Terveellisen aamupala/lounas/välipalan, eli iltapäiväbrunssin, kulmakiveksi muodustui lähikaupan neidin rakkaudella paistettu uunituore ciabatta muodossa: kinkku-kananmuna, meetvursti-kananmuna, 2 kpl pekoni-kananmuna. Jälkiruoaksi Pellinin Toppia ja munkki. Nyt televisiossa esiintyy herrasmies hattu päässä, joten asiat voisivat olla huonomminkin.Ei ole pekonia. Taidan jatkaa vielä unia ja herätä suoraan iltapäiväkahviaikaan, koska:
-kahvia;
-pullaa;
Löytyy. Ei harmita enää niin paljoa pekonittomuus. Harmittaahan se kuitenkin.
Audi on silti vain volkkari. Ja volkkari on silti vain skooda. Skeida on silti vain seatti.Jonain päivänä ostan Audin ja maalaan sen mattamustaksi. Vielä hienompi olisi ruostuttaa upouusi Audi. Ihan vain vittuillakseen.
Onko Ultimecia siellä?Olen alasti.
Joo, eiköhän sieltä joku omaan suuhun sopiva löydy, kun testaa erilaisia.Ihan ok. Testit jatkuu