Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiku joo, onks toi peili ja sen kuvaa silleen liikkeenä että katse kulkisi naamasta ahteriin! Mä katoin että sillä on joku lattialista tms. tossa tai on tapetoimassa.

Ihme juttu tuo naisten lihavaksi itsensä tunteminen, tässä samalla kun yrittää pakkosyöttää itseään. Sain eilen ivalliset tuhahdukset mun heikosta karkinsyönnistäkin. Saatana. Taidan käydä hakemassa lisää irttareita tänäänkin sitten.

KAKKA-1.png

Mulla on nyt aivan kamala työmotivaation puute. Ulkona paistaa aurinko, energiaa olis vaikka muille jakaa tehdä vaikka mitä muuta paljon kivempaa kuin istua tässä toimistossa ja "tehdä työtä jolla on tarkoitus". Kahvikin on vasta jumalauta vartin päästä... Sitte, klo 17 wod on vaihdettu painonnostotunniksi, ja koska haluan tänään nimenomaan wodiin niin se ois sitte klo 18. Pitääkö tässä nyt töissä olla tunti ekstraa että saa ajan kulumaan?

Ihme juttu tuo naisten lihavaksi itsensä tunteminen, tässä samalla kun yrittää pakkosyöttää itseään. Sain eilen ivalliset tuhahdukset mun heikosta karkinsyönnistäkin. Saatana. Taidan käydä hakemassa lisää irttareita tänäänkin sitten.

Ei muuten mutta pitäis mahtua housut kiinni >:(

Eikö meillä ollut galluppi joku viikko sitten että melkein kaikki offtopiccilaiset on ylipainoisia, haittaako tossa pien turso enää.

Back
Ylös Bottom