Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirvikärpäsiä! Yhyhyyyööök!
No ainakin toi 4v oli hyvin vaikuttunut kuolleesta tikasta, jossa möyri matoja, siltä puuttui jalka ja silmä,ja maassa näkyi verta. Voi, kun pieni tyttö oli ihan huumassa elukan raadosta.

^ Juuri luin tuosta ja mietin, että kummasta olen enemmän kiinnostunut.
Siis, koska seuraava valintahan molemmille olisin tietysti minä.

Kyllä se olisi Jolie.

Jumppakengästä irtos pohja. Vasta 10 vuoden käytön jälkeen. MitVit? Mihin saa valittaa?

Ja ennenkaikkea, missä saa sovittaa painitohveleita?

Tekisi mieli jo panna. Maata.

Jumppakengästä irtos pohja. Vasta 10 vuoden käytön jälkeen. MitVit? Mihin saa valittaa?
Mulla on vähän samaa ongelmaa. Nostovyön nahkapintaan on ihan selvästi jo 22:n vuoden jälkeen tulossa pieniä ryppyjä.
Ajattelin joku päivä mennä näyttämään puljuun, että mitäs nyt tehdään!?

No ainakin toi 4v oli hyvin vaikuttunut kuolleesta tikasta, jossa möyri matoja, siltä puuttui jalka ja silmä,ja maassa näkyi verta. Voi, kun pieni tyttö oli ihan huumassa elukan raadosta.

Oikeuslääkäreistä on hirveä pula valtakunnallisesti! Tosin valmistumiseen menisi reilut 20 vuotta, mutta ehkä tilanne on silloinkin vielä sama.

Fak, vahinkopostaus tähän ketjuun.
Aijai. Kohta tulee ylenmäärin lesbiaaniaiheista giffiä ketjuun. Veikkaisin. Toivoisin.
Taidan jättää niiden postaamisen nykyisen suhteen toiselle osapuolelle. Asia lienee hoidossa.

Back
Ylös Bottom