Mutta että oli kuitenkin...se on paljon enemmän kuin monella...koskaan.Ei ole kivaa nyt enää minulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta että oli kuitenkin...se on paljon enemmän kuin monella...koskaan.Ei ole kivaa nyt enää minulla.
Mutta että oli kuitenkin...se on paljon enemmän kuin monella...koskaan.
Jumaliste, nyt vasta tunnistin että sehän oli Lovejoy.Oli minulla ennen, mutta nyt oli ihan tarpeeton palautus tuo ukkeli kyllä vaikka itse postasin Ianin.
Milläs hajet kun ei ole fordia millä hakea.
Jumaliste, nyt vasta tunnistin että sehän oli Lovejoy.
o_OMikrossa sulatettua jäätelöä kahvin sekaan. Tuo pitäis joskus melkein testata.
Suklaan kanssa toimii yllättävän hyvin kahvi ihan mustana.
Hyi oksennus mikä kuva, miten ruma mies tuossa kuvassa, mutta tästä päästää siihen miten miehet vaan paranee joissain tapauksissa kun ikää tulee lisää. Tämä on sellainen tapaus.
Hyi oksennus mikä kuva, miten ruma mies tuossa kuvassa, mutta tästä päästää siihen miten miehet vaan paranee joissain tapauksissa kun ikää tulee lisää. Tämä on sellainen tapaus.
Mitäs tytöt?
Mitä kikkelihousu?Mitäs tytöt?
Mitäs tytöt?
Pitäis lähteä lenkille.
Mitä kikkelihousu?
Ei pirumpaa. Kyykätty tyttöjen painoilla ja nyt odotetaan jännityksellä kumpi on huomenna kipeämpi, jalat vaiko selkä.