Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tykännyt.![]()
on muuten aikas hyvä leffa
Sinussa on jotain pahasti vialla.En tykännyt.
Pirun vaikea vaan löytää kokoja.Törkee pervo!:p
Epäilemättä.Sinussa on jotain pahasti vialla.
Keli: hyvä. Väsymys: normaali. Kiinnostus: kohtalainen.
huomenta vaan teillekin.huomenta vaan teillekin.
Koska se mies haluaa nähdä tissit vielä kerran. Mies riisuu paidan siksi, koska vallitsevan mielipideilmaston, ja feminatsilehmien levittämän propagandan mukaisesti hänelle tulee tunne, että on jotain velkaa siinä hetkessä tälle rintansa paljastaneelle naiselle tasa-arvon nimissä.Mä oon aina ihmettellyt että kun ne elokuvissa alkaa sekstailla keskellä maailmanloppua/zombeja/jotain, niin miks ne riisuu paidat?
Koska se mies haluaa nähdä tissit vielä kerran. Mies riisuu paidan siksi, koska vallitsevan mielipideilmaston, ja feminatsilehmien levittämän propagandan mukaisesti hänelle tulee tunne, että on jotain velkaa siinä hetkessä tälle rintansa paljastaneelle naiselle tasa-arvon nimissä.
Samasta syystä, kun miehet (tai ainakin itse) ottaa bokserit pois, vaikka vallan hyvin onnistuisi ns. kusireiästäkin.No tissit joo, mutta olkapäät? Eiks sitä paitaa voi nostaa niin että tissit on esillä, tai laskea jos on avara pääntie. Tsiisus.