Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

giphy.gif

on muuten aikas hyvä leffa
En tykännyt.

Voi ilon ja onnen päivää, aamupaino ennätyslukemissa eilisistä tuplatreeneistä huolimatta! Jos nyt vielä selviäisi tämän aamun tilastotieteen softatentistä...

Mä oon aina ihmettellyt että kun ne elokuvissa alkaa sekstailla keskellä maailmanloppua/zombeja/jotain, niin miks ne riisuu paidat?
Koska se mies haluaa nähdä tissit vielä kerran. Mies riisuu paidan siksi, koska vallitsevan mielipideilmaston, ja feminatsilehmien levittämän propagandan mukaisesti hänelle tulee tunne, että on jotain velkaa siinä hetkessä tälle rintansa paljastaneelle naiselle tasa-arvon nimissä.

Ei jumalauta.

Ja seksikohtaus on useimmiten heterosektzsuaalinen elokuvissa, joten älkää homot pillastuko.

E. 88,0

68,5. Hahaa, en paisunutkaan vielä ihan yli äyräiden. Kiitän tästä nälkäisenä pokettelua jossain pusikossa eilenillalla.

Ohoo, vähänkö dieetillä mun pokettelut tulee lähtemään vauhtiin, kävelylenkille vaikka joka päivä :cool:

Koska se mies haluaa nähdä tissit vielä kerran. Mies riisuu paidan siksi, koska vallitsevan mielipideilmaston, ja feminatsilehmien levittämän propagandan mukaisesti hänelle tulee tunne, että on jotain velkaa siinä hetkessä tälle rintansa paljastaneelle naiselle tasa-arvon nimissä.

No tissit joo, mutta olkapäät? Eiks sitä paitaa voi nostaa niin että tissit on esillä, tai laskea jos on avara pääntie. Tsiisus.

No tissit joo, mutta olkapäät? Eiks sitä paitaa voi nostaa niin että tissit on esillä, tai laskea jos on avara pääntie. Tsiisus.
Samasta syystä, kun miehet (tai ainakin itse) ottaa bokserit pois, vaikka vallan hyvin onnistuisi ns. kusireiästäkin.

Orpo höpisee aamutelkassa työttömyydestä.

Höhöhö.

Minä kattelen telkkaa ja ihmettelen kun tänään ei ole töissä töitä...

Back
Ylös Bottom