Namutäti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Panin vain saunan lämpimäksi.Täysin samaa mieltä! Siel sitä vaan pannaan tiesmitä
Ja mitä suurempi prosentti, sitä vähemmän se haittaa..Ne omronin vekottimet mistä pidetään käsillä kiinni, mittaa yläkropan rasvat noin niiq suunnilleen ja kun naisella on ne rinnat siinä mittapisteiden välissä niin tulee aina isot lukemat, siis niillä kenellä rinnat on.
Nyt pitäs davella jo kellot soida.Minä jo kehittelin mustasukkaisuusdraamaa...
Kylläpä muuten osaa olla tylsää. Meinasin hapattaa aivoni kattomalla exät rannalla katsomosta mut ei sekään toiminu. Säätänä.
Sehän oli sinun juonesi. Minun velvollisuuteni oli paljastaa se.Ahaa, eli haluat karkoittaa daven että voisit nähdä meidät molemmat keekoilemassa seuraavan kauden jaksoissa? Suorastaan häkellyttävää! Ehkä hieman jopa imartelevaa...
Et sie alkupyrähdyksen jälkeen kauas pääsis. Paits jos menisit piiloon. Mut sellaista varten mulla onkin sitten tarkkavainuinen metätyskoira.Vai karkuun pitäis juosta.
Miekin kaipaisin jotain suuhun pantavaa :(Meillä on pantu namua suuhun ja pussi on nyt tyhjä.
Sehän oli sinun juonesi. Minun velvollisuuteni oli paljastaa se.
Huomatkaa, se. Ei se.
I surrender!Et sie alkupyrähdyksen jälkeen kauas pääsis. Paits jos menisit piiloon. Mut sellaista varten mulla onkin sitten tarkkavainuinen metätyskoira.