Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

MITÄ! MITEN ON NÄIN PÄÄSSYT KÄYMÄÄN!? Olen hieman pettynyt ja että vielä toiselta kadulta, ei kai kaukana?

Noin sadan metrin päässä vanhasta paikasta sijaitseepi. En ole käynyt vielä testaamassa. Pitiköhän tänä viikonloppuna?

73,2kg, bmi 24,7

Noidannuoli iski kylkeä kääntäessä. Ei tarvi jumpata tänään. Hyvä kun pystyy seisomaan.

No hittooko sitä antaa yhden nuolen pilata päivää, pro auctorella vaan reseptit laulaan.
edit. Ne ovat joskus laulaneet kauniisti, mutta se oli silloin se, huh tulee melkein kylmiä väreitä.

Näitä nyt on sen verran ollut, että ei tän takia nyt mihinkään apteekkiin mennä. Mömmöjä on kyllä aina jemmassa.

Huvittavaa tavallaan, että oon joskus painanut tällä n. 185-186cm varrella 75kg. Nyt varmaan lähemmäs 120kg ja kaikki poskissa...

Eli tänään taas reenataan.

Mä en nukkunut ollenkaan, ihan jees, kaunis päivä alkamassa, aurinko vaan jaksaa paistaa:).

Huvittavaa tavallaan, että oon joskus painanut tällä n. 185-186cm varrella 75kg.

187-188cm ja 68kilua, kuntosalijumppailulla lähes kahdessakymmenessä vuodessa saanut vakiinnutettua juuri ja juuri yli kasikymppiin

Aamu, lempiajankohtani heti päivän, iltapäivän, illan, yön ja aamuyön jälkeen. Oon mä jotenki mystisesti näköjään onnistunut siirrostamaan itteni salille silti.

Back
Ylös Bottom