Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hej pojkkarnat, gaylaajat.

Sain tehtävänannon etsiä mistä saa tilattua internetsistä esim ulkomailta gaylapalloja halvemmalla kuin suomihinnoilla.

Ketäs täällä oli niitä keilareita @vokot ainakin, olikos @futhermucker tai @gonzaless ?
Kokemuksia ulkomailta tilaamisesta?

Vähän saattaa olla laiskapyllyolo, kun nukkuu ensin 9 tuntia ja sen jälkeen pippaloi alkkarisillaan puolillepäivin ennen salia :nolo: Pesin mä jo pyykkiä sentään.

Onko mr. tjj:llä autossaan kaukokäyttöistä polttoainelisälämmitintä. Eikö se jo vähän pelasta talvelta. Varsinkin jos joka siirtymän pyrkisi suorittaan lämmitetyllä automobililla?

Tuolla tavallahan selviää lumien laappaamiselta auton päältä ja voi melkein shortseissa suorittaa siirtymät.

Onko mr. tjj:llä autossaan kaukokäyttöistä polttoainelisälämmitintä. Eikö se jo vähän pelasta talvelta. Varsinkin jos joka siirtymän pyrkisi suorittaan lämmitetyllä automobililla?

Tuolla tavallahan selviää lumien laappaamiselta auton päältä ja voi melkein shortseissa suorittaa siirtymät.

Ei. Auton talvivarusteet: Sisätilanlämmitin, sähköinen. Akun ylläpitolaturi: sähköinen. Näillä sisätilat ovat lämpimät ja ikkunat sulat. Autoilu talvella on talven vähiten vituttava osuus. Eniten vituttaa talvessa: talvi.

e: auton valmistaja ei suosittele noita lisälämmittimiä, eikä korvaa niillä varustettujen autojen mahdollisia moottorionkelmia. (rahalla ostettavan jatkotakuun alainen auto)

Hej pojkkarnat, gaylaajat.

Sain tehtävänannon etsiä mistä saa tilattua internetsistä esim ulkomailta gaylapalloja halvemmalla kuin suomihinnoilla.

Ketäs täällä oli niitä keilareita @vokot ainakin, olikos @futhermucker tai @gonzaless ?
Kokemuksia ulkomailta tilaamisesta?
Keilapallo-ote on tuttu.

Ja olen kyllä keilaamassa sillontällön käyny, mutta aina vuokravermeillä.

En osaa auttaa keilapallon tilaamisessa. Kokeile perus ebayt ja amazonit. Postikulua saattaa tulla painon takia vähän enemmän ku muistikortin tilaamisesta.

Tilasin muuten saksasta 64gb 95mt/s kirjottavan kortin n. 50 eurolla. Rajalalla olis maksanu satasen enemmän sama kortti. En ees muualta koti_maasta sitten etes katellu.

E. Jälkiviisaus kunniaan. Verkkiksestä olis saanu saman kortin näköjään 90e.

Viimeksi muokattu:
@Joxuz , juu kyllä määki talven kanssa pärjään, mutta olen enempi kesäihmisiä. Jos ei oo liian kuuma. Ja hyttyset kuolis sukupuuttoon. Ja ne kärpäset mitkä aina yrittää tunkee jokaiseen ruumiinonkaloon.

Talvihan on rahakkaan sähkölämmittäjän parasta aikaa.

sähkölämmittäjän parasta aikaa

satasella pärjään kuukauden, keskitalvella

@Joxuz olen tainnut Gaylata kolme kertaa, en edes tiedä minkälaista palloa pitäisi aloittelijan käyttää

kallista honmaa, en tykkää, kahten viikon sähkölämmityskulu,keskitalvella, hupenee puolessatoissa tunnissa

jos ihmisellä on rillit niin räntäsade on aika persiistä.

Myös pakkaskeli tuottaa ongelmaa eli huurtumista.
Kohta lounaspizzan aika. Itse tehtyä, mukana mm aurajuustoa. Raakaravintona kaaliraastetta runsaalla valkosipulikastikkeella. Melkein terveellistä.

(Sinkkuketjussa on niin kuuma tunnelma, että pakko on jäähdytellä offtopicissa).

Back
Ylös Bottom