Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Di Maria haisee edelleen kaatopaikalle, ei se los lobos haju lähde varmaan ikinä. En etes muistanut että pelaa PSGssä
Mä olisin muistanu. PSG:ssä ei oo enää mitään viihdearvoa kun Zlatan vaihto Di Marian entiselle työnantajalle.

Cavani nyt on ihan hyvä, mutta alkaa senkin tähti jo oleen melko himmeä.

Vetelinkin eilen taas pitkästä aikaa yhdellä jalalla maasta...mä sit tykkään tosta liikkeest.
Pesin eilen myös munat. Siitäkin tykkään.

Kyllä. Lihavalta vauvalta. Semmoselta, kenen vanhemmille ei oikein kehtaa kommentoida vauvan ulkonäköä, koska se on vaan niin ruma. Tyydytään vain kehumaan, että ompa äitiyspakkauksessa ollut kivoja potkupukuja.

Nää on kyllä vaikeita tilanteita. Jos vauva on läsnä, kannattaa morjestella sille vain eikä sanoa ulkonäöstä mitään, kuvasta voi aina sanoa että onpa veikeä kuva. Mä oon ollut kauhean iloinen että kaikki kummilapset on sieviä niin ei oo tarvinnut keksiä valheita kun samalla ajattelee että voi vittu mikä ET.

Tää on vähän niin kuin tulehtuneen oloinen. En jotenkin usko, että olis noista kireyksistä kiinni. Tätä on joskus aiemminkin ollut, ja menee yleenä aika äkkiä ohi, mutta vähän veemäisen tuntuinen on aina. Käsittääkseni mulla on toi nilkan liikkuvuus ollut myös ihan kunnossa.

Joskus ollut jotain outoa kihtiinkin viittaavaa oiretta jalkaterässä ja varpaan nivelissä, mutta ei kai mulla sellaista ole. Tiedä näistä.. Toivottavasti kestäis vähän reenata koipiakin huomenna.

No persus. Jalkavaivat on niin vittumaisia, kun levoksi ei välttämättä riitä se että ei treenaa. Mulla tulee peruspäivänäkin sen verran kävelyä, että pitäis olla sit töistäkin pois jos oikein pahaksi äityisi. Viimeksi meni viikon sitomisella, tosin se oli itse aiheutettu vamma.

imisiä jotka uskovat painettuun sanaan vedetään taas höplästä

miksi pitää valehdella tälläisessä asiassa joka on lapsellisen helppo tarkistaa
Sanoppa se. Aika kriittinen saa olla siitä mitä lukee, mistään.

Hyvä esimerkki tuo. Mikä on hyöty valehdella, se että kuulostaa hyvälle, kun joka koti on myyty, että ei turhaan ole rakennettu?

Käy myös että ilma viilenee. Kuumalla ulkona työskentely on persiistä.

Pukeutumiskysymys, eli aika sama onko pakkasta 30 raatia, sit vaan enemmän vaatetta.

Rännänkin selättää vaatteilla.

Back
Ylös Bottom