MissFitless
kissanainen
Ai se HÄIRIINTYNYT kirja?? (Mulle kans)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Entiiä ootko trolli vai muuten vaan kusipää kun sun vastaukset on aina ihan naurettavia :D ~50% tapauksista tulee rinkula, muuten voi olla aika vaikeaselkoinen todettava. Ja joo borrelioosi testi sekä hampaiden pesu ihan yhtä itsestäänselviä asioitaEhkä se hoitaja ei ajatellut, että sen pitää lähteä liikkeelle siitä että muistuttaa peseen hampaat ja syömään aamupalan :D
En tiä, ei oo ikinä punkki tarrannut, mutta en minä ainakaan massejani tuollaiseen testiin tuuppais. Eikö se selviä ajallaan oliko borrelioosia vai ei. Joku rinkula vai punotusko siihen tuli ympärille. En tiedä, mutta ymmärrän kyllä että ei sanonut jotta osta kuule testi.
Sen oisin ymmärtänyt jos kikkeli löis aamukusella tulta ja haluaisit testin, mutta että punkin takia.
Kyllä mä mielelläni kympin siitä pulittaisin että sais varmaks tietää onko vai eikö, en tykkää säästellä tai ottaa riskejä kun on kyse terveydestä, yks elämä vaan ku on enkä haluis niitäkään vähäisiä päiviä taistella sairauksien kanssa.Jos se punkki oli siellä alle vuorokauden niin borrelioosin riskit lähestulkoon nollissa. Jos nyt kuitenkin viikon sisään alkaa tulee vaeltavaa, laajaa vaaleaa punotusta siinä pistokohdassa niin sitten vasta kannattaa huolestua. Terveisin, sho.Oon aika helvetin pettynyt terveyskeskuksen hoitajaan. Löysin aamulla punkin itestäni ja kävin sen poistattamassa kun en pinsettejä omista. Apteekissa myydään näköjään borrelioosi testejä 12e mitkä kertoo 98% todennäköisyydellä kantaako punkki borrelioosia vai ei, eipä hoitaja maininnut tästä mitään. Nyt sitten vaan venailemaan että tuleeko oireita jos tulee, ei sekään vissiin oo varmaa vaikka tartunta oiskin![]()
Vai että muoviset tekonännit.. näin se on nuoruus pilalla tuonkin sarjan suhteen :(Nyt ollaan kuntit ja minkit jännän äärellä
Olen pahoillani jos vastaukseni on naurettavia, mutta olen siis luultavasti kusipää. En ehkä ole ihan yhtä herkkä vaan pelkäämää asioita, eromme lähtee luultavasti kasvatuksesta ja tukeutuu nyt tähän hetkeen. Ehkä myös riettaat vietetyt menneet vuodet ovat saaneet itselleni olon että mies on kuin Teflonia. Ehkä se vielä kostautuu tai sitten ei, mutta valitettavasti siihen saakka jatkan vittuilua jos se siltä tuntuu sisimmässäsi.Entiiä ootko trolli vai muuten vaan kusipää kun sun vastaukset on aina ihan naurettavia :D ~50% tapauksista tulee rinkula, muuten voi olla aika vaikeaselkoinen todettava. Ja joo borrelioosi testi sekä hampaiden pesu ihan yhtä itsestäänselviä asioitaKyllä mä mielelläni kympin siitä pulittaisin että sais varmaks tietää onko vai eikö, en tykkää säästellä tai ottaa riskejä kun on kyse terveydestä, yks elämä vaan ku on enkä haluis niitäkään vähäisiä päiviä taistella sairauksien kanssa.
Näitä?
Yritän nyt jotenkin keksiä kuva-arvoitusta, ja vaikka nainen sanoikin ettei seurustele mun älyni kanssa, taisin keksiä vastauksen; liukuu kuin muna Joxukzeen.mies on kuin Teflonia.