Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ammo-718737.jpg

A-tarvikkeet tsek

Vielä kahvi ja sitten keula kohti etelää.

On kyllä ihan maukasta tavaraa tuo ensimmäinen, eikä jäljempikään hassumpaa...oliko vaffempi vai laimeempi Smoke ?
Laimeempaa noilla on tossa lähikuppilassa. Toimii hyvin tommonen pikkusiivu oluen viereen.

Se pitäs se vahvempikin kaivaa jostain ja maistaa.

Wiskipurkeri.

Screenshot_20160910-142231.webp

Itse tehty sämpylä.
Pihvi, 10% jauheliha + pekonia + loraus viskiä (suolaa+pippuria)
Paistettu sipuli, liekitetty viskillä
Pekoni uunissa, kuorrutus fariinisokeria + viskiä + vaahterasiirappia
Polar Täyteläinen juustoa (en saanut valita)
Väriksi salaatinlehti ja majoneesia
Ranut

Juoksin 8 km. S-ryhmä ei myy näillä nurkilla Lontoon rakeita (hv vaan sinne suuntaan). Pizzataikina: check. Tilastotiede: ehkä kahvin jälkeen. Tai huomenna.

Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ostan Härkistä. Ei tuo rakenteen ja maun puolesta ole kyllä hintansa arvoista. Pitää siis jatkossakin syödä ihan oikeaa lihaa kun nuo korvikkeet ovat mitä ovat.

Täältäkin hv ässän suuntaan. Vitutti kyllä työssäoloaikana jo, mutta erinäisistä syistä nyt vielä enemmän.

Mitäs sulla hampaankololla? Itellä valiloimapainottunutta vitutus. Kirsikkajäätelökin loistaa poissaolollaan, tosin eivät mainostaneetkaan, toisin kuin K ei sitä ollut sielläkään.

Mitäs sulla hampaankololla? Itellä valiloimapainottunutta vitutus. Kirsikkajäätelökin loistaa poissaolollaan, tosin eivät mainostaneetkaan, toisin kuin K ei sitä ollut sielläkään.
Mua jäi tossa työsuhteen aikana riepomaan aika monikin asia, mutta ei ehkä kehtaa julkisesti ruveta avaamaan. Viimeisimpänä nyt parin dokkarin saaminen meinaa kestää ja vituttaa. Kai tässä vuosien patoutunut riemu puskeen pintaan :)

Asiakkaana on pakko pysyä, kun ainoat järkevät kaupat lähistöllä on ässää. Saa sentään vielä tiettyjä etuja, jotka puoltaa asiointia, eikä noiden valikoimassa kai suuria puutteita ole. Ainut fiksu lihatiskikin tossa keskustassa niillä.

Mua jäi tossa työsuhteen aikana riepomaan aika monikin asia, mutta ei ehkä kehtaa julkisesti ruveta avaamaan. Viimeisimpänä nyt parin dokkarin saaminen meinaa kestää ja vituttaa. Kai tässä vuosien patoutunut riemu puskeen pintaan :)

Asiakkaana on pakko pysyä, kun ainoat järkevät kaupat lähistöllä on ässää. Saa sentään vielä tiettyjä etuja, jotka puoltaa asiointia, eikä noiden valikoimassa kai suuria puutteita ole. Ainut fiksu lihatiskikin tossa keskustassa niillä.

K-ryhmä on hinnoitellut itsensä ulos mun kukkarosta jo ajat sitten (en hetkeäkään usko että heiltä menisi sen enempää hyvää elintarvikkeiden tuottajien pussiin), äässien osalta vituttaa ehkä eniten paikallisen Prisman nykyinen ostaja, jolla tuntuu tavan takaa olevan vaikeaa. Ehkä sitten ostan niin suosittuja tarpeita että ne ovat AINA loppu, mutta vaikka kuinka yrittäisivät ohjata ostotottumuksiani niin en vittu soikoon maksa tuplahintaa mistään Valion maitotuotteista, oon ilman tai syön Lidlin sementtiä jos ei ole tarjolla sitä mitä halusin. Tuoretiskit on kyllä K:ssa paremmat, mutta lähi-Alepassa on paras henkilökunta ja valikoima yllättävän hyvä, joten suosin sitä jos ei ole isoista rahoista kyse.

Back
Ylös Bottom