Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jeah, möllötys täss menneellään...

Mieki möllöttelen. Kotitoimistossa puhelinta päivystäen. Viime yö meni nukkumisen sijaan tietokonetta asennellessa kun unohtui se työkoneen virtapiuha töihin ja oma kone juntturainen. Toimiihan tuo nyt ihan hyvin... jonkin aikaa...

Hups, venyi aamulenkki 2 tuntiseksi, kun tyttö halus pyöräillä vähän pidemmän reitin, nyt se syö jäisiä puolukoita, kun ne on niin hyviä!

Tänään taas palaveripäivä... mikä äitiysloma tää tällanen on, kun täytyy töissä ravata?

Hups, venyi aamulenkki 2 tuntiseksi, kun tyttö halus pyöräillä vähän pidemmän reitin, nyt se syö jäisiä puolukoita, kun ne on niin hyviä!

Tänään taas palaveripäivä... mikä äitiysloma tää tällanen on, kun täytyy töissä ravata?
Oletko ihminen, joka ei osaa sanoa ei...?

Futeri ihan käytännön syistä maksaa kaiken käteisellä.

Ainiin, still @ moscow. Ei lentoa mulle. Kiva kun täti kertoi sen check inissä klo 3am. Koitetaan huomenna uudestaa.

Kun ei nappaa niin kädet yhteen lyö, klap klap, kun ei nappaa niin kädet.... varmaan myöskin näytät sen...

Viimeksi muokattu:
Osasin, ja joo joo, guruille nää on "iisi cake" mut tällänen käsi kuin allekirjoittanu joutuu taistelee ja pähkäilee. Tän takii viimeks lopetinkin vipit kun muuttu tää foorupohja :eek:

no en liene ainut kuka ei muutoksesta alkuun tykännyt!

^ ja kyllä mulla nappais, oon täynnä energiaa :p

Käsi vaivaa, saikku jatkuu.
Onko lopullinen ratkaisu koko raajan katkaisu?
Joku hautaa kaivaa - Sylville kai -:
romukoppaan joutaa kun sattuu aina,
on elämä pelkkä kivulloinen laina.
Sentään lisää Panacodia lohduksi saa vai
olisiko tohtorilla tarjota jotain vahvempaa???

Back
Ylös Bottom