Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kahvia ja sumppia menee sen mitä mieli tekee. Ei lisättävää.

Alkoholiin ei lisättävää. Kun ei usein mieli tee. Seuraksi vain.

...ja silti heräät valoon? Onko se jokin sisäinen valo sitten? :D

Nokun hitto täytyy tuulettaa samalla, koska liian kuumassa ei varsinkaan nuku -> aina jostain hiipii valoa :( Nyt voinut nukkua ikkuna kiinni kaks yötä, jee! Tosin johtuu varmaan flunssapöpön hyökkäysyrityksestä.

Tarvii lisätä keskimääräiseen nukkuma-aikaan tunti

lisätty jo

tälläviikolla en ole valvonut vielä kertaakaan kymmeneen,maantaina maatappano jo 21:17, ja silti herätys soi "keskellä yötä" kello 0650, vieläkin enemmän pitäisi: levätä

Minä lisään aikaa yöhön vasta, kun aamulla on pimeää. Vielä ei ole.

Tosin vokotti herää kyllä melkein tunnin aiemmin kuin itse.

Nokun hitto täytyy tuulettaa samalla, koska liian kuumassa ei varsinkaan nuku -> aina jostain hiipii valoa :( Nyt voinut nukkua ikkuna kiinni kaks yötä, jee! Tosin johtuu varmaan flunssapöpön hyökkäysyrityksestä.
Itsellähän on sälekaihtimet, pimentävä rulla ja päällimmäisenä pimentävät normiverhot. Tietty kun ovi auki nukkuu, niin olkkarin puolelta tulee valoa...siihen lääkkeenä:
http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW...-BLINDFOLD-EYEMASK-TRAVEL-REST-/370782272479?

Minä en pidä talvesta.

Siksi siinä vaiheessa kun on pinkka kunnossa, ostan asunnon Barcelonasta, jossa voi pitää tukikohtaa futiskauden aikana, ja kylmimmäksi ajaksi kämppä jostain Kalifornian suunnalta. Kesät voisi viettää kotimaassa.

#73,6kg yhäsaatana. Vaikkakin vuosi sitten sopivina ostetut housut on nykyään löysät vyötäröltä. :eek:

Heräsin yöllä iskiaskipuun, ja edelleenkin se sätii tuonne jalkaan. Kyykkypäivä tiedossa. :puntti:

Eiks se joku italiaano meinaa tehdä (yrittää) päänsiirtoa, jossa käyttää jotain erikoisliimaa. Jos sillä saa päänkin liimattua uuteen kroppaan, niin kai se ny luihinkin käy ;)

Minusta tuota "päänsiirto" toimenpidettä voisi kutsua sen oikeilla nimillä. Esim dekapitaatio ja eutanasia.

Minä en pidä talvesta.

Jyrkkä sama. Hyi.

Näin vapaapäivän kunniaks heräsin tietysti aikaisemmin kuin kello sois työpäivänä, siksi taitaakin olla vähän käynnistymisvaikeuksia. Mutta nyt! Tuulihousut ja vuoden 2012 midnight run -paita päällä, vois käydä vähän isommallakin kirkolla pyörähtämässä.

Back
Ylös Bottom