Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oleellistahan on se, minkä mieltää ylimääräisenä. Askeetille / pihille / minimalistille lähes kaikki on ylimääräistä, hedonistille ja maksimalistille taas aika paljon on must have.

Mutta on kyllä ollut tyydyttävää tämä kieltäymyskin enkä aio koskaan palata harkitsemattomaan shoppailuun, mutta tatuoinneista en tingi :D
Mie oon varmaan henkisesti askeetti mut käytännössä sitten vähän vähemmän... tulee kyllä aina kaikesta mietittyä et tartteeko sitä nyt tätäkin. Silti ostan aina välillä saunakaljan vaikkei tartteis (tartteisko tuota ees saunoakkaan) ja kämpänkin piti väkisin olla kaksio vaik yksin mahtus jossain yksiöluukussakin asumaan :rolleyes: mut juu, tulee näitä mietittyy, ehkä vähän liikaakin..

Taas ne rumat huutelee :love:

Pitää huudella silloin, kun siihen on mahdollisuus.

Minä tuossa kaupungilla yhtenä päivänä katselin noita nuoria kauniita tyttölöisiä ja olin salaa tyytyväinen, että niistäkin tulee joskus kurttusia mummuja.

E. Ja mitä tatuointeihin tulee niin tuo isoin noista omistani on kaunis. Pienemmät ei niinkään.

Pitää huudella silloin, kun siihen on mahdollisuus.

Minä tuossa kaupungilla yhtenä päivänä katselin noita nuoria kauniita tyttölöisiä ja olin salaa tyytyväinen, että niistäkin tulee joskus kurttusia mummuja.

Viedään tämäkin nyt sinulta: Minun toinen mummuni kuoli sen verran nuorena, ettei juuri vielä ryppyjä omannut.

Viedään tämäkin nyt sinulta: Minun toinen mummuni kuoli sen verran nuorena, ettei juuri vielä ryppyjä omannut.

Et sinä vie multa mitään. Minunki toinen mummu on kuollut nuorena, oliskohan ollu nelikymppinen sillon. Olis ollu kiva tavata.
Sitähän ei koskaan tiedä, milloin se loppu koittaa, mutta jos elää vanhaksi niin sitten nuo tsirbulatkin on ihan tavallisia ryppysysiä mummeleita.

Univelat kuitattu, aamupala varmaan mäkkärissä kunhan kahvit on juotu rauhassa.
Mäkkärin hampparit on niin paljon heseä perempiä, tai on hesekin nälkään ihan ok kunhan ottaa ilman majoneesia, se on kuvottavaa.

Et sinä vie multa mitään. Minunki toinen mummu on kuollut nuorena, oliskohan ollu nelikymppinen sillon. Olis ollu kiva tavata.
Sitähän ei koskaan tiedä, milloin se loppu koittaa, mutta jos elää vanhaksi niin sitten nuo tsirbulatkin on ihan tavallisia ryppysysiä mummeleita.
Äläpä nyt, saattaapi olla, että tulevaisuudessa naaman veistely, botoxihoidot yms. kuuluu jo perusterveydenhuoltoon ja kaikki 6-kybäset näyttää Christie Brinkleyltä ja 5-kybäset vähintään Halle Berryltä.

christie-brinkley-swimsuit-age-60.jpg

Mäkkäri oli kohokohta kun lapsena kävi Tampereella Tai Helsingissä.
Mutta missä on Suomen ensimmäinen mäkkäri ja koska se on avattu?

Äläpä nyt, saattaapi olla, että tulevaisuudessa naaman veistely, botoxihoidot yms. kuuluu jo perusterveydenhuoltoon ja kaikki 6-kybäset näyttää Christie Brinkleyltä ja 5-kybäset vähintään Halle Berryltä.

image.webp

E. Mutta eihän 60v nyt mikään vanha vielä ole... Toivottavasti ei tuu plastiikkakirurgia perusterveydenhuoltoon. Olis siinä sitte Tiina Jylhiä koko maa täynnä.

Juu ja vuosi oli 84. Mutsi oli kunnanvaltuustossa kun tänne hämptoniin avattiin eka. Kaikki valtuutetut oli kutsuttu mutta minä edustin meidän äitiä. Siellä sai vetää kaikkea ilmaiseksi niin paljon kuin vain pystyi, oi sitä ilon ja onnen päivää.

Miksi vasta ensi vuonna? Käytkö hakemassa ensin jotain synteettista täytettä välissä?

Minulla on tänään illalla menoa, joten ole kotona. Eikö synttäritissit pidä vilauttaa juuri syntymäpäivänä? Muutenhan ne olisivat vaan pelkät tissit.

Oletko pihi, askeetti vai molempia?

Kuvittelen olevani minimalisti. Haaveilen olevani askeetti, joka omistaisi yhden täydellisen kauniin ruokakulhon ja kestävän villahuovan ja joka asustaisi vuoriluolassaan kirkasvetisen lähteen vierellä mietiskellen suuria asioita.

Kenen mielestä tatuointi on naisella kaunis? Oli se sitten mikä kuva tahansa ja missä. Ja joo naisella, nyt ei kysytä onko miehellä.

Miksei olisi?

Kenen mielestä on väliä onko oma tatuointi muiden mielestä kaunis...?

HÖÖÖ HÖHÖ HÖHHÖÖ. Oman käsivarteni vegvisir ei varmaankaan täytä yleistä kauneusvaatimusta. Voi kyynel.

Minun mielestäni nainen on kauneimmillaan puhtaimmillaan. Eli nou sotkulle.

Sotkun saa pois vedellä, etikalla ja ruokasoodalla tai käyttämällä valmiita puhdistusaineita. Tatuointia ei. Terveisin siivoojatäti. :D

Back
Ylös Bottom