Deleted member 43228
Tuliko selkkausta, vai oletko opettanut vaimosi että muut ovat vain naisia, omasi on enemmän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpaha myräkkä. Näinköhä kaatuu puut niskaan...
Joltain lentänyt kledjut blosiksessa?Joo, siellä on saanu A-ständit kyytiä. Tässä nyt ei oo paljoo blosannu mut oli tossa palokunnan tyyppi talon katolla kai jotai peltii kiinnittämässä!
Mitä Jami näki saunassa?Jami Kinnunen on aivan isänsä Kimmon näköinen
Isoisänsä pojan Kimmon?Mitä Jami näki saunassa?
Kuiteski ostat megapussin ja ahmit kaikki kerralla.Suatan noutaa sipsejä pikkupussin!
Mä ainakin ottaisin megapussinKuiteski ostat megapussin ja ahmit kaikki kerralla.
Jees. Täytyy varmaan laittaa kaikki kerralla kuntoon ja tilaus vetämään.Ei ollut moinen. Siinä oli pelkästään 5 tai 6 pitkää torxia. Kullitettuja ja pidempiä.
Muuten kyllä on itellä esim weran 1000 voltin ruuvarisetti, jossa saa kärjen vaihdettua. Ja niissä ei irtoo pelkästään se aivan kärki, vaan koko kahvan jälkeinen osuus. Erittäin toimiva kampe pitää pakissa isoo määrää ruuvareita, kun ei vie tilaa muutamaa nyrkkiä enempää.
Kyllä noi Werat hyviä on, ei oo vaan koneessa ollut säädöt kohdallaan kun kahdessa sarjassa ei sama kärki mene ruuvinkantaan.
Hihih. EsimerkiksiIsoisänsä pojan Kimmon?
Kuiteski ostat megapussin ja ahmit kaikki kerralla.
Mä ainakin ottaisin megapussin
Tuliko selkkausta, vai oletko opettanut vaimosi että muut ovat vain naisia, omasi on enemmän?
Tähän minä olen myös pyrkinyt. Alusta asti.Ee, yhessä katellaan boobit ja pyllyt. Sen verran pitkään yhessä ollu ettei enää jaksa esittää herraskaista tai fiksua. Kumpikaan.