Minähän en sun puuroihis koske. Naiset jotka syövät maksalaatikkoa JA vaniljajäätelöä ovat hyvin jäävejä ottamaan osaa keskusteluun.Puuroa nassuun vaan! ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minähän en sun puuroihis koske. Naiset jotka syövät maksalaatikkoa JA vaniljajäätelöä ovat hyvin jäävejä ottamaan osaa keskusteluun.Puuroa nassuun vaan! ;)
Tavallaan, sai toimia nyt aamupalana.ristiriita
Parasta varautua pahimpaan. Olisiko pihamaan miinoittaminen hätävarjelun liioittelua?
Minä näin jo toisen kerran unta @futhermucker'in naimisiin menosta. Miiksiiii?!?!
Jumalauta. Flunssani oli selkeästi vain pientä nuhaa ja hapankorppupuutosta! Vedin eilen sievästi puoli pakettia happareita reilulla voikerroksella ja heräsin tähän aamuun reilusti paremmassa kunnossa!
Nythän on meneillään puunhalausviikko.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/201883-nyt-puunhalausviikko-tassa-ohje-oikeaoppiseen-halailuun
Onko, kuntit, halailleet? Entä Ultimecia?
Unohdin täysin että asut betonikuutiossa.Missähän täällä on lähin puu.
puunhalausviikko.
Olen huolissani sinusta.Minä näin jo toisen kerran unta @futhermucker'in naimisiin menosta. Miiksiiii?!?!
Ehdottomasti! Eikä sitte mitää kasvirasvapaskoja vaan Oivariinia tahi aivan ehtaa voituotetta päälle.Pitäisköhän kokeilla. Torso sai vilua eilen eikä yhtään huvittais mikään lentsuilu nyt.
Nythän on meneillään puunhalausviikko.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/201883-nyt-puunhalausviikko-tassa-ohje-oikeaoppiseen-halailuun
Unohdin täysin että asut betonikuutiossa.
Ehdottomasti! Eikä sitte mitää kasvirasvapaskoja vaan Oivariinia tahi aivan ehtaa voituotetta päälle.
Hyvä! Tiesinkin, että olette järkinainen. Voimakassuolainen voi olisi mainio esimerkiksi kuhafileiden paistoon, mutta ehkä muuten en uskaltaisi kokeilla, vaikka kivalta kuulostaakin.No toki! Minä en flooranplutkuja syö, hyi. Vielä en ole sortunut ostamaan voimakassuolaista voita, mutta kiusaus on kova.