Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mitä tuumaa @futhermucker

tälläistäkin olisi marraskuussa tarjolla paikkakunnalla: live

View: https://www.youtube.com/watch?v=W-1hn87q9_8

No mitäköhän tähän nyt sanois... Sanotaanko nyt vaikka niin, että tuo nainen oli väärällä puolella mikkiä, jos toisella puolella on keittiö.

Ja muutenkin kuulosti meikämustalaisen korvaan melkoiselta tusinatavaralta. Ei jatkoon.

Ehkä kuitenkin ilmaiseksi livetilanteessa, ja muutama keskiolut alle, niin meneehän taustalla. Toisin kuin moni muu, esim. UB ja SMG. Ne ei mee vaikka olis vetäny pirtulla ittensä tajuttomaksi. Silti tekis mieli juoda lisää.

Mutta muuten hyvä...

Tiätteks sen hajun, kun kalsarit on hionnut läpi asti housuihin ?
Tää oli vaan tällainen vähän erilainen tapa kertoa, että kävin äsken tunnin rullittelulla.

tää päevä jännä önn ollut.

Miettikääs, jos pesukoneessa käykin niin, ettei pesuaine tehoa hajuun ja haju leviääkin kaikkiin alusvaatteisiin. Tarttis vaan jotenkin tehä ensin tosta hajusta muodikas, niin voisi myydä niitä isolla rahalla. Ei ketään hipstereitä innostas lähtee vetään tämmöstä proggista? Ai ei vai...

Miettikääs, jos pesukoneessa käykin niin, ettei pesuaine tehoa hajuun ja haju leviääkin kaikkiin alusvaatteisiin. Tarttis vaan jotenkin tehä ensin tosta hajusta muodikas, niin voisi myydä niitä isolla rahalla. Ei ketään hipstereitä innostas lähtee vetään tämmöstä proggista? Ai ei vai...

Haiskataa miljoonien tuloilta!

Miten päästä pikapikaa eroon flunssasta? Pitäis kisata vkoloppuna ja mulla on pää täynnä räkää. Lämpöö ei oo ollu ja koko ajan menee vitamiineja, nestettä ja safkaa. Levännyt oon reilusti. Jumalauta mä haluan painimaan!

Miten päästä pikapikaa eroon flunssasta? Pitäis kisata vkoloppuna ja mulla on pää täynnä räkää. Lämpöö ei oo ollu ja koko ajan menee vitamiineja, nestettä ja safkaa. Levännyt oon reilusti. Jumalauta mä haluan painimaan!
Viski auttaa kaikkeen..otin nyt varuiksi iltalasillisen, ettei tartu näin netin kautta. Vaihteeksi lasissa blendiä...BNJ.

Flunssa kestää hoidettuna vain pari viikkoa mutta hoitamattomana jopa 14 päivää.

Ei kuule auta mikään. Minä olen syönyt miten sattuu, en ole levännyt kunnolla, enkä ole ottanut yhden yhtä vitamiinia. Ja silti on pää täynnä räkää.

@vokot Houkutelkaa Joe pyllyjoelle, niin saatte sinne nykyajan laadukkainta blues-musisointia niin teknisesti kuin taiteellisestikin.

Pari kertaa oon nähny livenä, ja voi vitura mutta ei sitä pysty ymmärtään kuinka joku voi taitaa jonkun soittimen niin hyvin.

Osaispa itekin. Tää viteo nyt ei ehkä just se paras malli oo. ZZ Top coveri. Tai emmä oo varma onko se tsettsettopinkaan alkuperänen.

E. Mutta laitoin siks kun tykkään tosta theremin-kikkailusta, mitä hän välillä tekee...

Viimeksi muokattu:
Joku outo pahkura noussu näköjään niskaan. Kai samaan kohtaan, missä kyykkytanko oli.

Oon ilm. allerginen tangoille tai sit niskasyöpä.

Muoks. Tai rankaan hartioiden korkeudella..

Back
Ylös Bottom