Hyvä suunnitelma.Käy kisaamassa samalla reissulla sit joulukuussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä suunnitelma.Käy kisaamassa samalla reissulla sit joulukuussa.
No ei kun katinkultaan sitten vaan uimaan uusiksi. Olen käynyt siellä kerran ja silloin siellä ainakin oli osasto jossa sai uida ns. munat vapaana. Kävinhän minä, oli sen sen verran vapauttavaa uida rouvasten ja herrojen kanssa alasti.Unohdin uikkarit sinne kylpylään yli 10 vuotta sitten. Sen jälkeen uinut vain älästi.
Kävin myös siellä. Sen jälkeen uinut vain meressä tai järvessä.No ei kun katinkultaan sitten vaan uimaan uusiksi. Olen käynyt siellä kerran ja silloin siellä ainakin oli osasto jossa sai uida ns. munat vapaana. Kävinhän minä, oli sen sen verran vapauttavaa uida rouvasten ja herrojen kanssa alasti.
No en minäkään varmaan muuten olis sekaantunu, mutta kun sitä yritti pidätellä semmonen eläkeläispariskunta huonolla menestyksellä ja muut vaan katteli. Ei vaan pystyny oikein katteleen ku vanhukset otti pataan.Hyvä haamukoira!
Minä kerran vartioin kassalla, kun siwan myyjä jahtas varasta. Olin niin rimpula, että sanoi mulle että viitsitkö vähän katsoa kassan perään kun hän jahtaa varasta.
Minäkin kävin siellä. Sit exä veti miut pois kun jotkut toljotteli liikaa.No ei kun katinkultaan sitten vaan uimaan uusiksi. Olen käynyt siellä kerran ja silloin siellä ainakin oli osasto jossa sai uida ns. munat vapaana. Kävinhän minä, oli sen sen verran vapauttavaa uida rouvasten ja herrojen kanssa alasti.
Toi on muuten jännä ominaisuus, että valtaosa jää vaan kyttään eikä tee elettäkään vaikka joku sais pataan.No en minäkään varmaan muuten olis sekaantunu, mutta kun sitä yritti pidätellä semmonen eläkeläispariskunta huonolla menestyksellä ja muut vaan katteli. Ei vaan pystyny oikein katteleen ku vanhukset otti pataan.
Me viihdyimme silloisen kanssa hyvin. Olihan se ihan hauska kokemus, kun ei ollut ennen tullut nakuiltua sallitusti.Minäkin kävin siellä. Sit exä veti miut pois kun jotkut toljotteli liikaa.

Toi on muuten jännä ominaisuus, että valtaosa jää vaan kyttään eikä tee elettäkään vaikka joku sais pataan.
Ottiko hän sinut sitten rajusti hotellihuoneessa?Minäkin kävin siellä. Sit exä veti miut pois kun jotkut toljotteli liikaa.
Jep. Kun se yritti lyödä mua naamaan, niin hetken jo mietin että tinttaanko takasin, mut onneks tajusin ettei siitä olis jääny ku kasa veristä paskaa äs-marketin lattialle jos olisin ladannu tauluun. Sit olisin päässy itekin Miekkalinnaan yöks.Ei oikeestaan. Siinä voi itelle käydä huonosti ja jos vaikka satuttaa rosvoa mikälie voi sittenkin käydä itselle huonosti!