Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Unohdin uikkarit sinne kylpylään yli 10 vuotta sitten. Sen jälkeen uinut vain älästi.
No ei kun katinkultaan sitten vaan uimaan uusiksi. Olen käynyt siellä kerran ja silloin siellä ainakin oli osasto jossa sai uida ns. munat vapaana. Kävinhän minä, oli sen sen verran vapauttavaa uida rouvasten ja herrojen kanssa alasti.

No ei kun katinkultaan sitten vaan uimaan uusiksi. Olen käynyt siellä kerran ja silloin siellä ainakin oli osasto jossa sai uida ns. munat vapaana. Kävinhän minä, oli sen sen verran vapauttavaa uida rouvasten ja herrojen kanssa alasti.
Kävin myös siellä. Sen jälkeen uinut vain meressä tai järvessä.

äää, tekis mieli gymille mutta EN MENE. Jos vkl meni flunssan kourissa, niin ehkä en vielä tänään.

Polkemaan sitten, mutta ei liene sekään järkevää :(

Uuuh, Klean Kanteenin 64 oz teräspullo tuli Amazonista. Vähän panostin kyllä nyt yli. Kuitenkin käytössä ollut varmana yli 10 vuotta aina urheiluissa mukana sellainen vanhan mallinen 1.5 litran kovamuovinen jaffapullo. Varmana on hyvin jo kaikki liuennut muovista elimistöön, niin oli aika luopua.

Vaikka vasta löysin uuden korkin siihen, orginaalin. Noissa limupulloissahan oli ennen se korkin tiiviste irtonainen, mutta niitä kului useampi hajalle. Joten kun ei enään löytynyt vanhoja pulloja joista ottaa korkista tiiviste, oli pakko tyytyä uudenmalliseen korkkiin. Ja juuri yhdessä varastossa törmäsin vanhoihin limupulloihin, niin otin sieltä orginaalin jaffakorkin uudella tiivisteellä. Mutta ehkä en odottele paria vuotta, jotta se kuluu hajalle :D

Muistaakseni olin 14 vuotias, kun otin synttärijuhlilta tuon limupullon. Täytin vedellä ja lähdin muistaakseni satamaan. Sen jälkeen aina katukorista pelatessa se oli messissä ja koska en silloin liikkunut vielä mopolla, niin alle 15 v olin ainakin.

hoho vanha se joka tapauksessa on

Alakanttiin lasketulla toimituksella oon juonut siitä aikalailla 3 kuutioo vettä.

tulee olemaan miulla aika tapahtumarikkaat synttärit 3.9.... oon blogillani virallisesti mukana Mad Pridessa,
ilmottauduin myös puhujaksi sinne lavalle... kyä penkkaaminen hullu laji on, hehehehe. ja muutenkin aion
tehä synttärin kunniaksi vallan hassunhauskan jumpan salilla ennen Mad Prideen siirtymistä. Suaatte
sitten nähä juutuubalasta... hehehehhe...

Hyvä haamukoira!

Minä kerran vartioin kassalla, kun siwan myyjä jahtas varasta. Olin niin rimpula, että sanoi mulle että viitsitkö vähän katsoa kassan perään kun hän jahtaa varasta.

1306066698574

Hyvä haamukoira!

Minä kerran vartioin kassalla, kun siwan myyjä jahtas varasta. Olin niin rimpula, että sanoi mulle että viitsitkö vähän katsoa kassan perään kun hän jahtaa varasta.
No en minäkään varmaan muuten olis sekaantunu, mutta kun sitä yritti pidätellä semmonen eläkeläispariskunta huonolla menestyksellä ja muut vaan katteli. Ei vaan pystyny oikein katteleen ku vanhukset otti pataan.

Minäkin kävin siellä. Sit exä veti miut pois kun jotkut toljotteli liikaa.

No en minäkään varmaan muuten olis sekaantunu, mutta kun sitä yritti pidätellä semmonen eläkeläispariskunta huonolla menestyksellä ja muut vaan katteli. Ei vaan pystyny oikein katteleen ku vanhukset otti pataan.
Toi on muuten jännä ominaisuus, että valtaosa jää vaan kyttään eikä tee elettäkään vaikka joku sais pataan.

Ei oikeestaan. Siinä voi itelle käydä huonosti ja jos vaikka satuttaa rosvoa mikälie voi sittenkin käydä itselle huonosti!
Jep. Kun se yritti lyödä mua naamaan, niin hetken jo mietin että tinttaanko takasin, mut onneks tajusin ettei siitä olis jääny ku kasa veristä paskaa äs-marketin lattialle jos olisin ladannu tauluun. Sit olisin päässy itekin Miekkalinnaan yöks.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom