Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jahas... tässäpä tää hereillä aappena möllöttää... hyvät aamumöllerrykset vaan teillekin!!!!! :nolo::heart::hyper::david:

Peesasin useampaan otteeseen hyviä NAISpakaroita, joten kyllä kyseessä oli vahvasti heteroMiehen suoritus.

kyllä näin on että tuohan se on ainoa oikea syy Miehelle osallistua juoksutapahtumiin

tuleekohan tänäsyksynä 3vuotta täyteen kun olen viimeksi: osallistunut
4tai3, en muista

Välillä juoksen ja hölkkään, mutta enemmän tykkään pitkistä kävelyreissuista, etenkin luonnon helmassa.

Minä olen päättänyt toukokuisen hooseeärrän jälkimainingeissa, että lihavana ja parin viikon lenkkeilyllä en enää osallistu juoksutapahtumiin. Hyi yök.

Henk. koht. voin tehdä päätöksen olla osallistumatta juoksutapahtumiin, kokeilematta moista. #hyiyök

Viimeksi juoksin lentokentällä koneesta toiseen, taisi olla viime syksynä. Olen vieläkin traumatisoitunut.

74,2

Viimeksi muokattu:
90 kg oli tänäkin aamuna vaakalukema (ja ennen kun kukkaan ehtii kyssyy, niin nk. lastissa ennen aamukaakkulilla käyntiä)...
viimeviikkoina alimmillaan ollut reilu 84 kg aamuvaaka, tais samalla olla kesän alin lukema. Nyt taas tässä useamman viikon
verran vedellyt kreatiinia yms. ja enemmän hiilaria (oli tuossa hiilaritankkaus AapPENAskabaankin) kuin kesällä, niin aika looginen
tuo aamulukema nyt. En ois aamuvaakalukemalla vieläkään akkain superraskaassa, vaan just ja just raskaan sarjan puolella.

Peesasin useampaan otteeseen hyviä naispakaroita, joten kyllä kyseessä oli vahvasti heteromiehen suoritus.

kyllä näin on että tuohan se on ainoa oikea syy Miehelle osallistua juoksutapahtumiin
Herrasmiehenä päästin kaikki takana olleet naiset välittömästi ohitse.

Kannattaa sitten muistaa näissä juoksutapahtumissa, että osallistuu vain sellaisiin, joissa naiset ja miehet juoksevat samaa reittiä samaan aikaan.

Naisten käsipallo, se on miesten laji! Yllättävän hyviä juomapulloja hollantilaisilla ottaen huomioon millanen pannukakku itse maa on. Pinnanmuodot eivät näköjään periydy maasta naisvartaloon, onneksi.

Back
Ylös Bottom