Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sekin vielä, mua suorastaan vitutti, ei niinkään se varsinainen mm.peräaukkoon keskittyvä juttu, vaan tosiaan tää kun kaverit yrittivät päteä ja silti kirjoittivat täyttä puutaheinää.

Tästä se lauantai taasen lähtee...käyntiin pikku sateen merkeissä. Itsepalvelukirppikselle vähäsen roudaan tavaraa kun läheisen poismenon johdosta tuli parempia partsille kannettua. Pitää kyllä hinta olla näemmä tooosi halpa
ainakin tässä mäntsälässä.

Sekin vielä, mua suorastaan vitutti, ei niinkään se varsinainen mm.peräaukkoon keskittyvä juttu, vaan tosiaan tää kun kaverit yrittivät päteä ja silti kirjoittivat täyttä puutaheinää.
tämä faktan paske ön... ja mua kans pännee tua sama.

Tämä päivän Menu:

-perunoita al dente
-cocktailpiirakoita
-juustoa
-hedelmäsalaatti: mandariinia, banaania ja kolmea eri omenaa
Juomaksi, vettä.

Menyy:

- aamupelkkä

- lounassalaatti, eiliset paistetun riisin ja kasviksien jämät, eilinen tsiken tits.

- pk med muutama suklaapisara ja propud

- dinneriks kirjolohivilettä, pari perunaa kypsänä, salaatti

- ehkä kyrssi tai vast. iltabiittinä

Viimeksi muokattu:
Menyy

#klassikko

20160813_141247~01.webp

Minulla menyynä myös, klassikko:

perinteinen maksalaatikko
jälkiruuaksi, pelkkä

mä syän purkkaa... jeah!

Pitäisköhän pupeltaa paketti maksalaatikkoa, hyvä idea. Kotona ruokintavaihtoehdot rajoittuu kaurapuuroon ja riisikakkuihin tällä hetkellä, jotenki jännästi ei oikein nappais kun eli viikon pannukakuilla...

Back
Ylös Bottom