Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo ja aloin tuossa itseäni suihkutellessa jopa miettiin, että olikohan mulla jotain kaistan syöjää päällä joten siksi oli niin rakeista. Tuo no kyllä tosi, että suurin osa varmasti töllöttää puhelimen näytöltä, niin 480p riittää kyllä siihen hommaan.

Minähän en juutuuppiibn latailusta mitään tiedä, kun olen eläessäni yhden viteon sinne laittanut. :D Kun halusin tänne näyttää kuinka rakkaat jauhomatoseni tykkää käytetyistä kahvinporoista.

Se yhden madon hurja vispaaminen oli ketjun parhaimpia hetkiä.
Aivan, en etes muistanut mitä koko videossa oli. Pitääpä vilkaista onko se video vielä olemassa internetsissä. Minulla se ei ole, kun sillä ei ollut mitään painoarvoa, mutta kuulemma kaikki jää nettiin mitä sinne laittaa.

kyllä, se gifun arvoinen suoritus on...

Minä en ole ikinä tehnyt kiffiä, vain internetsissä nähnyt. Joten päissänne voitte vain miettiä sitä kiffinä.

En muuten ole hetkeen sitten ollutkaan tähän aikaan arkena humalassa. Kaveri tuli kylään ja makaa nyt aviovuoteessani unilla. Minä humalassa jo valmiiksi ennen iltaa, kuin mopsi konsanaan.

Mitään enoo giffitelly.

Alumiinitikkaat. Possuilla.
5m6

Minä en ole ikinä tehnyt kiffiä, vain internetsissä nähnyt. Joten päissänne voitte vain miettiä sitä kiffinä.

En muuten ole hetkeen sitten ollutkaan tähän aikaan arkena humalassa. Kaveri tuli kylään ja makaa nyt aviovuoteessani unilla. Minä humalassa jo valmiiksi ennen iltaa, kuin mopsi konsanaan.
Onks sulla niin huono viinapää että olet yhdestä annoksesta kännissä? :eek:

Back
Ylös Bottom