Semmoisista responsiivisista, käteen ja suuhun sopivat joita voi myös vähän kurittaa. Alkoikin tämä talokeskustelu tympiä.Mieluummin keskustelisin tisseistä. Millaisista tykkäätte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Semmoisista responsiivisista, käteen ja suuhun sopivat joita voi myös vähän kurittaa. Alkoikin tämä talokeskustelu tympiä.Mieluummin keskustelisin tisseistä. Millaisista tykkäätte?
Millaisista tykkäätte?
No kyllähän viksuna potarina itsekin ymmärrät, että voittoa tuottavan yhtiön tavoitteena on tuottaa voittoa. Mutta "tyhmiltärahatpois" tyylillä mitään hommaa ei tartte kauaa tehdä.
Ja ainakin itse kun olin maamme suurimman alan pörssiyhtiön palveluksessa, niin voin kertoa, ettei se asukastyytyväisyys (ja varsinkaan laatu) ole mitään olankohautuksella kuitattavaa hommaa...
Säät vois olla aina parempia...juurikin tänään työmaalle polkupyöräillessäni mietin asiaa, että Minulla ei ole tällähetkellä elmässä minkäänlaisia tavoitteita
onjo:
äänentoistojärjestelmä: tyydyttää
henkilöauto: tyydyttää
mopedi: tyydyttää
kaksi polkupyuörää: tyydyttää
kaksi retinaa: tyydyttää
keskiolutta tarjoillaan tiskiltä: käteistä vastaan
rokkenroll keikkoja on tarjolla riittävästi: käteistä vastaa
mitäs sitä vielä voisi lisää vaatia, en keksi
Komppaan kyllä tätä. Isä ja poika ei pitkälle pötki jos laatu pissii. Hakuammuntana nyt otetaan vaikka SRV, siinä on sen kokonen pulju että ei paljo haittaa vaikka välillä vähän huonompaakin pukkaa. Johtajat käyttää päättäjiä levillä niin urakkaa varmana sataa. On myös sen kokoluokan virma, että moni ei pysty enään edes tarjoamaan niin isoille kohteille tarjouksia mihin SRV taipuu.Mun mielestä tämä "isojen omavalvonta" nimenomaan heikentää sitä laatua. T:mi isä & poika työmailla ulkopuolinen valvoja = parempi laatu. Pienten tehtävä jo pienuutensa vuoksi parempaa, muuten hommat loppuu pian.
sama....Semmoisista responsiivisista, käteen ja suuhun sopivat joita voi myös vähän kurittaa. Alkoikin tämä talokeskustelu tympiä.
Mä olen laiska paska, en ole käynyt salilla 6 päivään.
Ei voi mennä 8. Päivänä, kun on pojan ristiäiset, eli tänään tai sit huomenna :DNoup, 7 päivää saa huilia, kahdeksantena on kyllä salille mentävä! :D
Ja läskipyöräileen hangille!