Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin tuoda huomenna parit munkit tullessani.
Muut tarvikkeet alkaakin olla kasassa:
-riistakamera
-akku
-etäisyyslaser
-nahkachapsit
Minulla on sellainen lukihäiriö että näen aina nimimerkin @Heatseeker Heartseekerinä ja sekunnin ajattelen että aah siinä on se romanttisin mies ikinä. Monta vuotta luin väärin, enkä pääse mielikuvasta enää eroon. <3
Ei jumalauta.Minulla on sellainen lukihäiriö että näen aina nimimerkin @Heatseeker Heartseekerinä ja sekunnin ajattelen että aah siinä on se romanttisin mies ikinä. Monta vuotta luin väärin, enkä pääse mielikuvasta enää eroon. <3
Munkit ei ole välttämättömiä, mutta jos kahvin kanssa halajaa niin kyllähän ne menee.
Jos löydän niitä kryptisiä Omar-munkkeja niin tuon niitä, tuleepahan samalla maistettua.
Joko se synkkä kuusikko on pötköllään?
Kai aloit järjestämään niitä? Mun oli joskus pakko, kun rupes joskus ärsyttämään niin paljon ko. salilla tuommonen.
Kymysysy @TJJ :lle:D
Minkä sortin lääkärille kannattaa mennä näyttämään vatsan kalvoja? Kirurgi?
Alavatsassa on nyt ilmeisesti kämmenen kokoisella alueella toisella puolella pirusti lihasmassaa tai sitten joku tyrä/repeämä/ärsytystila.
Allsprite, kiitoksia.Jos ylimäärästä pullistaa pötsistä ulos, niin maha- tai yleiskirurgi.