Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jänskä päivä käsillä, pitäkeepä pikkusen tsemppipeukaloita pystyssä tuossa parin tunnin päästä. Nyt ois kiva kun tää tästä lutviutuis. Pitäs kyllä varmaan ihan ekana päästä sängystä ylös :D Mitenkä voi ihimisen lasta näin väsyttää?!

ny aamupanotkin paneskeltu ja hyvä mieli päällänsä. hanin kanssa illalla treffit kalevan prismaan jossa
joku ihme alerieha. aleriehasta kun selvitty, niin ois varmaan iltapanon aika. iltajumppa on tärkee
ja koska täl vkolla lauantaina penaskabat niin maanantain jälkeen en salilla oo käyny jumpalla
ja jotenkinhan sitä kehoo täytyy rasittaa niin runsas nusitaim useissa eri asennoissa aamuin ja
illoin ollu tän vkon jumppa- ja pumppaohjelmassani. on tää vaan mukavata! nam!

post-286034-0-33704800-1423838117.jpg

Ohops, kahvi jäi ikävästi jumiin kun unohtu kansi tippalukollisesta pannusta. Hyvinhän se meni.

E: ja maito oli näköjään mennyt vanhaks. Minkä huomasin sen ollessa kahvikupissa. Onneks tässä ei oo kiire mihinkään...

Tänään on päivistä paras eli penkkilihaksen kehitystalkoot! Ensin vois laittaa vähän reissaten. Ja juoda kenties aamukahvin.

Se on kyllä paras päivä!

Vapaapäivä paras päivä. Täälläkään ei kiire minnekään. Muita ajatuksia: none.

Mullaki on vapaapäivä, unohdin hehkuttaa!

miksi penkkilihaspäivä on paras

en ole ikinä ymmärtänyt, Minä en nimittäin tykkää siitä yhtään

nimim. aloitin harrastamaan penkkipunnerrusliikettä vasta käytyäni neljä vuotta kuntosalijumppasalilla

edellisestä penkkipunnerruskerrasta: >1kk

Minulla aikojen alusta The Liike on ollut ja on etelleen: RiVe

Olka, olat, olkia, heiniä, vinkuheinä, ladonovi eiku...Olat: aiva parhautta. Ei tarvitse tehdä kuolemaa ja kipu asettuu mahdollisimman pienelle alueelle. Taitavatkin olla tänään vuorossa :rolleyes:

Myös selkäpäivä on paras päivä ikinä. Jalkapäivä ois muuten, mutta kyykky aiheuttaa minulle pelkotiloja. Olkapäiväkin on parhautta, nekin tulee tänään. Mitäs vielä. Vatsoista en tykkää ja haban tekeminen kuolettaa tylsyyteen.

kuuntelee electric frankensteinia ja miettii että missä järjestyksessä tekis päivän tö dö listalla olevat asiat jotka odottaa möllöttävät tekemistään odottaen...

Penkkilihas on paras päivä, selkäpäivä sekin, olkapäät menee parhaimpina mukana mutta kyllä se ultimaattisin paraspäivä on panopäivä. Vaikken minä semmoisista mitään tiedäkkään.

Penkkilihas on paras päivä, selkäpäivä sekin, olkapäät menee parhaimpina mukana mutta kyllä se ultimaattisin paraspäivä on panopäivä. Vaikken minä semmoisista mitään tiedäkkään.
panopäivä paras mun mielestä kanssa! kyl mie tiiän kun täs aamu- ja iltajumpat hoitanu usseempana päevänä nusitaim-pohjalta!!!

Back
Ylös Bottom