Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Kävin eilen selkäkramppia pehmittääkseni käveleskelemässä keskustassa. Eksyin kellokauppaan ja ostin nätin kapistuksen. Sitten piipahdin henkkamaukalle katsomaan, mikä se nyt on tällä hetkellä muotia. Ilmeisesti ainakin bodyt ja sellaiset rennot lököhousut, joissa on käytetty toinen toistaan hirveämpiä oksennuskuoseja. Yh.

Jos säteilee jalkaan ennen kyykkytreeniä, niin eikö silloin kuulu lisätä vähän painoa?

Joo joo, juuri nimenomaan näin pitää toimia!

#merillä

Eilen.

image.webp

Jos sille on myöhemmin käyttöä niin sittenhän se voi olla perusteltua hankkia se. Tottakai sen voi laittaa.
Itsellä ei tietenkään köyhänä opiskelijana ole varaa moisiin.
Joo, eiköhän sille ole, täälläpäin voi vaikka sarvipäitä tarkkailla.
Laitoin jo tilauksen vetämään lähettävästä kamerasta, saan otokset kätevästi sähköpostiin. Otin samalla lisävarusteeksi akun, ei tarvitse pattereiden kanssa värkätä. Täytyy jossain välissä tulla poikkeemaan niin suunnitellaan omenasyötille paikka ja asennetaan kamera. Kuvia voi sitten julkaista esim tässä ketjussa :D

noniin nyt,se,sade sitten saisi vaikka tulla: olen valmis

mopolla ajettu, läski pesty, kaupassa käyty

Viimeksi muokattu:
En saanu oikein mitään irti tosta levystä. Pari kertaa kuunnellut jumpatessa läpi. Pari ihan kohtuu raitaa, mutta jotkut biisit meni ihan ohi. Saa nähdä, mitä siitä uudesta tulee.

mulla tuo levy opetilta nykyään eniten soitos

heritage on se levy joka ei juurikaan ole soittimes pyöriny

onhan nämä hienoja

Joo, eiköhän sille ole, täälläpäin voi vaikka sarvipäitä tarkkailla.
Laitoin jo tilauksen vetämään lähettävästä kamerasta, saan otokset kätevästi sähköpostiin. Otin samalla lisävarusteeksi akun, ei tarvitse pattereiden kanssa värkätä. Täytyy jossain välissä tulla poikkeemaan niin suunnitellaan omenasyötille paikka ja asennetaan kamera. Kuvia voi sitten julkaista esim tässä ketjussa :D

Kunnon laitteet siis. Mulla on tossa yks ylimääränen 12V geeliakku kyllä jos vaan saa viriteltyä.
Paikka tosiaan on aika selvillä ja pitää vaan muutamat oksat sahata pois ampumalinjalta. Kytispaikkahan on siellä navetan ylisillä ja sinne pääsee possujen näkemättä. Pitää vaan viedä jääkaappi sinne.
Kävin just vippaamassa omenoita mettään:
possukakka_zps3tpf4k5c.jpg

jaumllj_zpsydtareaj.jpg

mulla tuo levy opetilta nykyään eniten soitos
Itellä ihan ylivoimaisesti Blackwater Park. Kaiken järjen mukaan mun pitäs pitää tästä tuoreemmasta enemmän ilman örinöitä, mutta Blackwaterilla on vaan parhaat biisit.

Cusp of Eternity paras ralli minusta tolla uudella. En tiedä vaatisko muut lisää kuuntelua, että aukeis..

muoks. ihan maukkaita kitarapätkiä kyllä tossa edellisessäkin.

Ihan kuin kevyttä ukkosjyrinää olis ilmassa. Kelpais kyllä, oikein kunnon jytinä. Taivas, lyö pliis tulta.

Capture3.webp

Lähestyy ja jytinä lisääntyy

Joskus 6-7v sitten oli kyllä jäätävän komia ukkonen tässä mäen päällä. Keskellä yötä jatkuvaa jytinää ja välkettä. Se oli hienoa.

Kuopiossa on kuulunut jyrinää aamupäivästä alkaen. Jossain maaseudulla on rankat oltavat.

Pari vuotta sitten iski salama n.10 metrin päähän. Onneksi oli ikkuna välissä, mutta kyllä se silti vähän paukahti ja oli kovin valoisaa.

Back
Ylös Bottom