Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo siis vakavissaanhan noi menee ainakin itsellä suunnilleen niin, että on joku tapahtuma, joka vetää julkkiksia, ja joku tuntee jonkun, joka tuntee jonkun jne. Näitä paikallisia tyyppejä ei osaa oikein laskea tohon kastiin.
No juu, mutta itsellä on täysin random-kohtaamisia useampia; Esim. nuorempana maleksittiin kaverin kanssa kaupungilla ja käveltiin puiston läpi, niin eikös sieltä Hulkon Antti huikannut: "Ottaaks pojat kaljat" ?
Siitähän se sitten lähti ja tissuteltiin sen kanssa siinä ehtooseen asti, kunnes se lähti keikalle.

On se nykymusiikki mennyt ihmeelliseksi. Oon tässä jo pidemmän aikaa koittanut saada selvää mitä JVG:n Hehkuu biisin kertsissä lauletaan, mutta ei mitään toivoa. Nyt kun googletin sen lyriikat niin en tajua vieläkään mitään. :woot:

Andy & Hanoi revisitedin keikka joskus 90-luvun lopussa on ainut kerta, kun mulle on koitettu ihan suoraan myydä huumehia täällä.

Andylla oli se kimuli mukana, pönttö sekaisin ja kitarat oli miksattu aivan alas. Costello tais hoitaa soittopuolen. Ei oo sen jälkeen oikein kiinnostanut Andya mennä kattomaankaan.

Viimeksi muokattu:
On se nykymusiikki mennyt ihmeelliseksi. Oon tässä jo pidemmän aikaa koittanut saada selvää mitä JVG:n Hehkuu biisin kertsissä lauletaan, mutta ei mitään toivoa. Nyt kun googletin sen lyriikat niin en tajua vieläkään mitään. :woot:

Lisäksi ärsyttää se känisijä, joka tuntuu olevan fiittaamassa jo vaikka kuinka monessa niiden biisissä. Perkele.

Minun julkimokohtaamiset on ollu aika sivistyneitä ja mitäänsanomattomia rupattelutuokioita tai tilannekomiikkaa. Paitsi se kerta, kun olin baarissa pissalla ja Hynynen yritti tunkeutua samaan kuutioon.

Ennen ja jälkeen. PhotoGrid_1469105046667.webp

Lisäksi ärsyttää se känisijä, joka tuntuu olevan fiittaamassa jo vaikka kuinka monessa niiden biisissä. Perkele.
Mä en onneksi tunne niiden tuotantoa niin hyvin että olisin kuullut tuota missään muussa biisissä, mutta onhan sillä aivan viimeisen päälle ärsyttävä ääni ja laulutyyli.

Ei kai sentään...näihin tilanteisiin en ole mitenkään tietoisesti hakeutunut, vaan jotenkin ajautunut.
Tuolle on oma sanansa, uittaja.

Tänään tuomiokirkon portailla syämäs burgerii niin tuli joku bodari siihen viereen vetään riisiä ja kinkkua. Helvetisti tilaa siinä portailla niin ihan viereen... Siitä kun lähettiin oli joku saksalainen mummeli ottamassa kuvaa miehestään niin piti heittää tuplat siinä takana, kyllä mummua hymyilytti

Back
Ylös Bottom