Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yleensä kyllä printtaan ja luen sitten.
Jos ihan tosissaan tarvitsee perehtyä, niin sitten noin. Saapi tehdä muistiinpanoja samaan paperiin.

En oikein muutenkaan ole päässyt sisälle en äänikirjoihin, enkä e-kirjoihin. Ei ole vanhan kunnon paperimötkäleen voittanutta.

Hah. EBM-kirja (en jaksa nyt lomalla kaivaa nimeä ym) kehottaa luopumaan kaikista lehtitilauksista hyödyttöminä :D

Ne tuleeki töihi. Kyllä siellä kaikkea kivaa on aina välissä. Viimeksi kesäkuussa oli hyvä (omaa MuTua vahvistanu) juttu MT V tyven avulsiomurtuman kipsihoidon turhuudesta.

Ainiinmuuten. Tänään bongattu pari pokemonistia. Penskat paineli pitkin kyliä luurit kädessä.

On taas kerran kaikki nähty.

Paperisena, aivot ei kestä näytöltä lukemista.
Itse vähän pakosta totuttautunut lukemaan myös näytöltä ja yllätys yllätys, näyttö näyttelee tässä aika isossa roolissa. Tieteellisissä artikkeleissakin sähköinen on ylivertainen, koska haku, Mendeley ja linkkaukset.

Toisaalta, omalla alalla (it) ei kovin pitkälle pötkisi paperimatskulla. Tai ei kaikki dokut ainakaan mun toimistooni mahtuisi. Mutta kyllä se on toki myönnettävä, että puhtaasti luettavuudessa kirja/paperi vie ja sähköinen vikisee.

Vittu mikä paatos..anteeksi.

Itse vähän pakosta totuttautunut lukemaan myös näytöltä ja yllätys yllätys, näyttö näyttelee tässä aika isossa roolissa. Tieteellisissä artikkeleissakin sähköinen on ylivertainen, koska haku, Mendeley ja linkkaukset.

Pakkopa tuota itekki on lukea näytöltä paljon. Kaikki itseasiassa, paitsi nuo lehdet. Näytöiltä jotka on ihan mitä sattuu, täysin ylläpitämättömiä. Rtg-kuvat saa sentään kriittisissä paikoissa katsoa niille tarkoitetuilta näytöiltä, joita jopa ylläpidetään jotenki.

Iltapalamössöni: mysliä, jugurttia (banaani), rahkaa, banaania, rusinoita.

Kyllä tämän on ansainnu, kun ei ole tehny tänään juuri mitään.

ässjoen kes kus ta kin oli pullollaan pelimiehiä, ryppäinä paikkapaikoin

voi jee oli nolon näköstä touhua! sanon Minä

miltähän doping käry haisee

muita hyviä kysymyksiä

Pakkopa tuota itekki on lukea näytöltä paljon. Kaikki itseasiassa, paitsi nuo lehdet. Näytöiltä jotka on ihan mitä sattuu, täysin ylläpitämättömiä. Rtg-kuvat saa sentään kriittisissä paikoissa katsoa niille tarkoitetuilta näytöiltä, joita jopa ylläpidetään jotenki.
Joo, paskalta ja/tai huonosti säädetyltä näytöltä lukeminen on yhtä mukavaa kuin ripulin juominen.

Kenen perkeleen idea oli sopia menot sillai, että lomalla pitää herätä seiskalta? MitVit?

ihan oma idea, sätänä

Back
Ylös Bottom