Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Isommat muksut lähti mummulle yökylään, joten mulla on aikaa vaikka mihin :D vedin selkäjumpan ja loppuillan voisin vaan syödä ja nukahtaa kesken leffan pojan kanssa sohvalle.

Kissakin hoisi itse oman iltaruokintansa, kun se saalisti ja söi jäätävän kokoisen yöperhosen- hetkeksi meni ruokahalu...

Aamulla 24 km juoksua tunturissa, ja muutaman tunnin paussin jälkeen 3 tuntia läskipyöräilyä (pyörä läski, minä en kovasti läski).

Pahastutteko, jos syön terveellisen pasta-aterian päälle jälkiruoaksi 300 grammaa irtomakeisia ja vähän jäätelöä, litran? 16-vuotiaan lämmittävästä ja kosteasta seurasta nautin jo, lupaa kysymättä. Hän on kotoisin Islayn saarelta.

Seuraavaksi: #lihavaolo.

Aamulla 24 km juoksua tunturissa, ja muutaman tunnin paussin jälkeen 3 tuntia läskipyöräilyä (pyörä läski, minä en kovasti läski).

Pahastutteko, jos syön terveellisen pasta-aterian päälle jälkiruoaksi 300 grammaa irtomakeisia ja vähän jäätelöä, litran? 16-vuotiaan lämmittävästä ja kosteasta seurasta nautin jo, lupaa kysymättä. Hän on kotoisin Islayn saarelta.

Seuraavaksi: #lihavaolo.
Te veitikka! Puhutte jo vallan tuhmia!

Rippikoulun ehtinyt jo käydä, ei siinä tarvi lupia kysellä.

On se kova.

Oikeaa materiaalia tähän ketjuun. Sinä.
Näinhän se menee. Ei se pistänyt vastaan, ja maistui hyvältä.

Se on.

Kiitos :).

Te veitikka! Puhutte jo vallan tuhmia!
Teillä on vain vilkas mielikuvitus.

Karkit meni, sitten jäätelöä. Ja todennäköisesti tekninen tyrmäys piakkoin.

16yo Laga tahi 10yo Laphro on hiljalleen nautittuna melkoista luksusta. Minä pidän saaristolaisistani nuorina. Sellainen hieno nainen minä olen.
Pidin teitä jo aiemmin hienona naisena, mutta tehän olette erittäin hieno nainen!

Itse en ole noin ikärajoittunut. Saaristolaiskaappini tuotteet ovat iältään 1 päivä - 30 vuotta, tosin painopiste tuolla 10-18 välillä. Tänään olen nauttinut Lagan 16 yo ja 8 yo, jälkimmäinen 200-vuotis juhlapullo (tislaamo täytti 200 vuotta, en minä).

vallan hyvä aeka tulla salijumpalta kotio... ja mukavata tuaas viettee aekoo ennen goisahtamista
laadukkaassa virtuaaliseurassa Pakkotoistolla...

Back
Ylös Bottom