Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nukuin vain reilu 5h... onko järkeä yrittää penkkienkkaa...?

Enkä muuten yhtään vittuuntunut eilisestä avara luonto -hetkestä pihalla, päinvastoin :p

Viimeksi muokattu:
Mä eläääääään!!! Menin nukkumaan yksin, heräsin koira kainalossa. Sneaky little bastard. Jos tänään paistaa aurinko ja on lämmin, ajattelin polkasta mummon vanhalla mankelilla kylille, syödä siellä jäätelön ja ajella takaisin. Illaksi vielä kerran kesäteatteria ja sitte se urakka on jumalauta viimeinkin DONE!

Yritinkö viisi jaksoa opetella kattomaan tota OITNB:ia, mutta kun ei lähde niin ei lähde. Luther sen sijaan toimiva, ehkä vähän tuntemattomampi poliisisarja Netflixissä, ja Stranger Things täytyypi varmaan seuraavaksi kurkata, kun kovasti kehutaan.

tul åtettuva päekkärit. Jee, nyt on vähemmän ärtynyt olo.

Nukuin vain reilu 5h... onko järkeä yrittää penkkienkkaa
:p
Riippuu mitä myrkkyjä vedät ennen treeniä.

Itse vähän alle 5. Aloin vahingossa katsomaan vielä lomamoodissa Foxilta venäläistä elokuvaa: Night Watch ja jäin oitis koukkuun. Loppui joskus kahden haminoissa ja kello soitti 06:50.

Mulla on se ja Day Watch.

Olipahan mielenkiintoinen kokemus taas gaimilla. Kyykkypäivä (eli ei siis reenipäivä olleskaan, kun ei penkkiä), jalat eilisestä mopoilusta niin jumissa, ettei tahdo päästä alas ilman painojakaan. No onneksi painot auttaa siinä laskeutmisessa.

Eilen sai niin kivat jumit jalkoihin radalla, että meniskö tänään taas...autolla?

mukavaa muuten kun jåskus käy että herättyään päikkäreiltä, huomaa saaneensa spostiinsa untenmailla ollessaan viestejä
joissa kerrotaan asioitten lutviutumisesta ja voi muutenkin pirtsakkana olla tyytväinen siihen että esim. voi tietää tiettyjen
asioitten tapahtuvan marraskuussa tiettyinä päivinä ja voi kirjaimellisesti järjestellä asioitaan tarkemmin nk. pitkää aikaväliä
ajatellen...

Back
Ylös Bottom