Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paljonko aikuiset sitten vihaavat itseään ? Itsehän rakastan itseäni, enkä täten omaa face- tai insta-tiliä.

En tiiä, aika paljon näkyis menevän vaivaa siihen että näytetään mahdollisimman hyvältä niissä ankkakuvissa. Insta on kiva mesta, ei tarvi lukea turhia sössötyksiä edes. Kuva olis kiva kuten vanhoissa kunnon kirjekaveri-ilmoituksissa. Eihän siihen oo omaa kuvaa pakko laittaa vaan esim. maisema. Tai joku otus.

Uskaltaako tähän keskusteluun liittyä? Mistäs täällä edes puhutaan ja saako liittyä juttuun

Yleensä tisseistä, kahvista, kaljasta, munista ja makkaroista. En mäkään lupaa kysynyt, girl power kato!

Kannattaa huomata että tää ketju on NSFW ja itse asiassa en myöskään katso tätä ketjua kun olen äitini luona äidin nähdessä :D Koskaan ei tiedä milloin tulee seksiä naamalle.

Välillä tuntuu että jotkut ihmiset vihaavat lapsiaan, sen verran epäedustavia kuvia julkaisevat niistä esim. Instassa, tai Facebookissa. En tajua.

En tajua miksi lapsia ylipäätään esitellään netissä. Antaa niiden itse päättää ollessaan tarpeeksi vanhoja. Tosin joku kaverini väitti, että tulevaisuudessa jokainen jolla ei ole lapsuusmuistoja facessa on epäilyttävä terroristi :)

En tiiä, aika paljon näkyis menevän vaivaa siihen että näytetään mahdollisimman hyvältä niissä ankkakuvissa. Insta on kiva mesta, ei tarvi lukea turhia sössötyksiä edes. Kuva olis kiva kuten vanhoissa kunnon kirjekaveri-ilmoituksissa. Eihän siihen oo omaa kuvaa pakko laittaa vaan esim. maisema. Tai joku otus.
Emmä vaan tajua tätä touhua...miksi minä haluaisin katsella toisten paskoja kuvia ?
Hyviä ja hienoja kuvia katselen kyllä mielelläni, valokuvausta ku harrastan itsekin, mutta näihin vallan muut lähteet kuin insta ja face.

Aa, mutta lähtökohdat on aivan eri. Toisessa ollaan isona idioottina toisten yllä, toisessa ollaan tasavertaisena idioottina muiden joukossa.
Oman idioottimaisuuden tunnustaminen on ensimmäinen askel ulos idiotismista.

Ei kai tässä nyt vaan mennä niinkin syvällisiin hommeleihin kuin oman idioottimaisuden tarkkailu ulkoisen idiootin silmin, ja jonka ajatuksia joku kolmas idiootti punnitsee?
Ei missään nimessä, suolsin vain sisäänrakennetusta puppupuhegeneraattoristani jotain fiksuhkon kuuloista.

Emmä vaan tajua tätä touhua...miksi minä haluaisin katsella toisten paskoja kuvia ?
Hyviä ja hienoja kuvia katselen kyllä mielelläni, valokuvausta ku harrastan itsekin, mutta näihin vallan muut lähteet kuin insta ja face.

Instassa voi seurata vaikka eksklusiivisesti itse arvostamiaan valokuvaajia. Ei ole mikään pakko seurata kavereita, julkkiksia tai ketään joka postaa rumia kuvia. En minä ainakaan seuraa edes kohteliaisuudesta kaikkia jotka seuraavat minua. Kiinnosta pätkääkään jonkun salamalla poltetut suttuiset lemmikit.

Ei missään nimessä, suolsin vain sisäänrakennetusta puppupuhegeneraattoristani jotain fiksuhkon kuuloista.

Sama juttu täällä. Heittelen kans ihan randomilla kaikkea mitä oon sattunu joskus jostain lukemaan. En jaksanu ees googlettaa mitään hienoja vierasperäisiä sanoja joukkoon.

e:Täyttelin myös samalla Keno-ruudukkoa. Sama tosta noin vaan-tekniikka käytössä.

Instassa voi seurata vaikka eksklusiivisesti itse arvostamiaan valokuvaajia. Ei ole mikään pakko seurata kavereita, julkkiksia tai ketään joka postaa rumia kuvia. En minä ainakaan seuraa edes kohteliaisuudesta kaikkia jotka seuraavat minua. Kiinnosta pätkääkään jonkun salamalla poltetut suttuiset lemmikit.
Voi varmaan, mutta ite seuraan ennemmin muita lähteitä...

Sama juttu täällä. Heittelen kans ihan randomilla kaikkea mitä oon sattunu joskus jostain lukemaan. En jaksanu ees googlettaa mitään hienoja vierasperäisiä sanoja joukkoon.

e:Täyttelin myös samalla Keno-ruudukkoa. Sama tosta noin vaan-tekniikka käytössä.
Juu, ei asioista kannata liian vaikeita tehdä. Mummultani opin kätevän niksin sanaristikoiden täyttöön; Aina voi tehdä lisää ja poistaa ruutuja, paljon helpompaa kuin miettiä päätänsä puhki. Lisäksi mummuni opetti, että yhden ruudun voi jakaa useampaan osaan, niin saa eri kirjaimet pysty- ja vaakariveille. Tämä siis, jos/kun ristikon tekijä on munannut tehdessään ristikkoa.

Juu, ei asioista kannata liian vaikeita tehdä. Mummultani opin kätevän niksin sanaristikoiden täyttöön; Aina voi tehdä lisää ja poistaa ruutuja, paljon helpompaa kuin miettiä päätänsä puhki. Lisäksi mummuni opetti, että yhden ruudun voi jakaa useampaan osaan, niin saa eri kirjaimet pysty- ja vaakariveille. Tämä siis, jos/kun ristikon tekijä on munannut tehdessään ristikkoa.

Ihan oikein. Miksi pitäisi hyväksyä jotkut tekemällä tehdyt rajoitteet ja säännöt. Kyllähän esimerkiksi shakkikin on aivan käsittämättömän inhottava peli.

Back
Ylös Bottom