Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näin monta vuotta sitten salin suihkussa laihan naisen jolla oli perse kuin kaksi jättimäistä: appelsiinia.

Sitäkin varmaan moni mies salin puolella kuolasi.

En mä anna tollasten pikkuseikkojen ankeuttaa. Ei oo kukaan vielä tähän mennessä ollut ensin intona ja sit älästi todennut että ei kiitos.

Joo kyllä varmasti miehet tykkää enemmän siitä että on perse jossa vähän röpelöä (sillä suihkun naisella oli oikeasti aivan helvetisti) kuin ettei ole persettä ollenkaan.
E. Oon juuri matkalla treenaamaan persettä, siksi aihe mielessä. Vasta noin vuoden olen saanut siihen yhtään tuntumaa niin ehkä mullakin joskus 5-kybäsenä on perse :oujee:

25h taas kökitty sairaalassa. Toivottavasti ei enempää: tänään.

Aamupalaksi 4 paahtoleipää, tuorejuustoa ja marmelaatia. #fitnesslaifstail

Uusi uljas päivä. Omistan muuten myös juoksutrikoot. Pitäiskö ottaa naisista mallia ja alkaa kulkemaan kaupungilla ne jalassa?

Ei jotenkin muuten finaali innosta. Tokihan se katsottua tulee, mutta ei ole sellaista sormet syyhyy odotusta nyt ollenkaan.

Mä en viitti haaremihousuja käyttää ku mun reidet hankaa yhtee ja sit tulee pipi. Täytys varmaa jotai talkkia viritellä reisii :D Ei voi käyttää lyhyitä shortsejakaan jos meinaa ottaa muutaman askeleen :D
Valkovaseliini. Tätä suositteli joskus eräs apteekin juoksijapimu. Auttanee edellissivuilla mainituissa tähystyksissäkin, jos tehdään luonnonvälineillä.

tumblr_inline_o9ji98RrD01r6dbla_540.gif

oho

oliko tää se juoksufoorum

#retina mc
#nahkahousutjalassa

image.webp

Back
Ylös Bottom