Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

image.webp
Mitenkä vatussa nää nyt tulee tuplana koko ajan.

Tänään koin häpeän hetkiä Citymarketissa: vauva karjuu kuin painonnostaja, kun vääntää kakkaa tai pieree(ei siis itke) ja pierutkin on kuin isolla äijällä- kyllä olisi moni mies kade moisista töräyksistä!

Minä punttasin tänään kevyen varovasti ekan kerran kuukauden totaalilevon jälkeen. Hirveetä paskaa, tarttiskohan lopettaa toi yrittäminen ja räpeltäminen ja siirtyä aktiivialkoholistiksi.

No eihän tässä kyllä ole tullut mitään edistystä salihommissa kahteenkymmeneen vuoteen. Vois vaikka alkaa uudestaan kasaamaan koottavia pienoismalleja.

Salin pukuhuoneessa kuuntelin kun puhdasta amerikkaa (mulla on amerikkalainen tuttava joka käyttää täsmälleen samaa aksenttia) vääntänyt mies ihmetteli kaverilleen ettei hänen joukkueensa (?) osaa rakentaa fan basea mutta rahaa silti tulee, valtiolta tai jostain.

Salireissun jälkeen olin tuhma ja ostin suklaamuffinsin.

Back
Ylös Bottom