Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Että mitä että?Nonii, olisko taas pitäny laittaa se tonttu.
Perkele seuraavaan peliin vinkit Xtremeltä: onely.
Mulla on juuri vika työpäivä menossa ennen neljän viikon veikeissöniä!Enää kolme viikkoa ja kesä vasta alkaa! Ainakin loman merkeissä. Mä kyl tosin odotan lokakuuta ja viileetä makkaria.
Enää kaksi kuukautta ja kesä on ohi #tahtoopoissuomesta
Nyt vaan carpe diem kaikki, kohta tulee taas vaakasuoraan räntääÄlä ny viitti, sen kerran kun meikäläinenkin voi liikkua ulkona ilman pilkkihaalaria.

Enää kaksi kuukautta ja kesä on ohi #tahtoopoissuomesta
Joo syys- ja lokakuukin vielä menettelevät mutta siitä eteenpäin 5 kuukautta on kauheaa scheisseaEi se syksykään paha oo, ihan mukava vuodenaika. Talvea en niinkään odota, en yhtään pidä liian kylmästä enkä korkeista lumihangista.

Ei se syksykään paha oo, ihan mukava vuodenaika. Talvea en niinkään odota, en yhtään pidä liian kylmästä enkä korkeista lumihangista.
Tummanruskea kaakaovanukas, ainoa kiinteä ja lohkeava eikä sellainen löllö!Minä tykkään Jacky -makupalasta. Siitä joka on semmoista tytinää.
Namimaiskis.
Minä tykkään tuollasissta Per...unoista, mukavampi syödä.kiinteä eikä sellainen löllö!
Näin jälkiviisaana myönnettäköön, että oikeassa olit kuomaseni.Puolan pitäisi saada nyt nopeesti toinen maali
Rekkamieshän sitä on niinku ihan työkkärin kirjoilla mutta nyt pääsin takaisin autohommiin kylläkin kuorma-auton rattiin mut lähempänä se on entä edellinen työ missä nojasin lapioon :DKunti on Graaffikko! Minkä alan, ei nyt tarvitse mainita.
Mites pastillitilanne?Rekkamieshän sitä on niinku ihan työkkärin kirjoilla mutta nyt pääsin takaisin autohommiin kylläkin kuorma-auton rattiin mut lähempänä se on entä edellinen työ missä nojasin lapioon :D
E. Ootte te mussukat niin vitun suomalaisia, kun keskellä kesää valitetaan joko kesästä, märästä jakylmästä syksystä tai talven lumikasoista.Ja Jackyistä ehdottomasti kinuski. Viimeisestä tosin varmaan useempi vuosi tai -kymmen.