Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi Renato on omaan silmään näkyvin punapaita. Ny vois polskit kyl laittaa toisen.

E. Vähän näyttää siltä, että x ja portot vie jatkot...

Viimeksi muokattu:

Puolan pitäisi saada nyt nopeesti toinen maali
Näin jälkiviisaana myönnettäköön, että oikeassa olit kuomaseni.

E. Ootte te mussukat niin vitun suomalaisia, kun keskellä kesää valitetaan joko kesästä, märästä jakylmästä syksystä tai talven lumikasoista.Ja Jackyistä ehdottomasti kinuski. Viimeisestä tosin varmaan useempi vuosi tai -kymmen.

Kunti on Graaffikko! Minkä alan, ei nyt tarvitse mainita.
Rekkamieshän sitä on niinku ihan työkkärin kirjoilla mutta nyt pääsin takaisin autohommiin kylläkin kuorma-auton rattiin mut lähempänä se on entä edellinen työ missä nojasin lapioon :D

E. Ootte te mussukat niin vitun suomalaisia, kun keskellä kesää valitetaan joko kesästä, märästä jakylmästä syksystä tai talven lumikasoista.Ja Jackyistä ehdottomasti kinuski. Viimeisestä tosin varmaan useempi vuosi tai -kymmen.

Kyllä ja kun näitä karseita vuoden aikoja lähdetään pakoon täytyy suunnata joko kanarian saarille, fuengirolaan tai thaimaahan (sieltä jonnekin turisti kohteeseen) jossa yllättäen on joku suomi baari jossa on suomalaisia. Yks aukko mulla tässä suomalaisuudessa toki on, en oo käyny ku länsi naapurissa joku 15 vuotta sitten, tykkäisin kyllä käydä ulkomailla mut en tykkää jäädä.

Jacky makupaloista kaakao.

@Homo habilis tarkoitat kai Thaimaaseen.

Mulla ei oo Suomessa ollut vielä koskaan liian kuuma (paitsi viime lauantaina oli aika lähellä 10k lenkin loppupäässä), mutta monissa lomakohteissa rassaa kosteus eli olen mieluummin täällä. Aavikkoilmasto olisi optimaalisin.

Back
Ylös Bottom