Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en oikein osaa sanoa, millä päivä alkoi. Riippuu miten se lasketaan, kun tuli valvottua 5:30 asti ja sitten herättyä tuossa puoliltapäivin.
Uni on kova, mutta olotila yllättävän virkeä. Melkoisia ristiriitoja heti aamuun...onneksi kohta alkaa jalis, niin kehtaa ottaa oluen. Toisaalta, tulis sieltä tota yleisurheilua jo nyt...

Itse taidan ottaa jalitsun studion alkamisen kunniaksi ihan supisuomalaisen kaljan. Kyytipojaksi voisi harkita jotain kesäistä single malttia, esim. Glenfarclas 12.

Saadan kohta yksi hukkunut lisää, kun pitää kusta laidan yli
image.webp

Ja eikös Jari Lindström sanonut että pakolaiset maksaa vokki maksunsa risusavotalla. Tuskin on yksikään mamu ollut ....

Viimeksi muokattu:
Jumalauta kuntit, meikä korkkasi äsken frouvan ziiderin, kun teki mieli jotain makeeta ja nythän on tällanen nestediettiviikonloppu. Sherwood oaky apple, itse asiassa aika hyvää. Se on paljon mieheltä joka yleensä kaataisi siiderit ennemmin puskan juureen kuin joisi.

Back
Ylös Bottom