Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vietkö vauvankin hyttysten syötäväksi? :eek:

Meillä kuopusta pisti hyttynen peukaloon ja se on nyt ihan turvonnut ja märkivä punainen möhkylä :(
Ei häntä altisteta viheliäisille verenimijöille: hän on suojassa kantoliinassa tai kantorepussa hyttysverkon alla :)

Mun keskimmäinen on tosi allerginen hyttysen pistoksille, nousee hirveet paukamat. Eilen häntä pisti yksi sormeen ja koko sormi turposi: onneksi allergialääke ja etono auttaa

Onneks pääsee torstaina pois Vaasasta. Alkaa mennä hermot naapureihin. Kaipa tuttavallisuus sitten kuuluu tuohon ihonväriin, mutta ei vittu mitä hommaa. Sanon kohta rumasti niille. Mä en oikee sulata tommosta "bjuutiful göörl, lets mennään lenkille yhdessä" prkl

Onneks pääsee torstaina pois Vaasasta. Alkaa mennä hermot naapureihin. Kaipa tuttavallisuus sitten kuuluu tuohon ihonväriin, mutta ei vittu mitä hommaa. Sanon kohta rumasti niille. Mä en oikee sulata tommosta "bjuutiful göörl, lets mennään lenkille yhdessä" prkl
Kulttuurillisia erojahan nuo. Sehän siinä vähän on hölmöä, että naisten tarvii moista kestää eikä saa edes olla sitä mieltä, että painuisivat kotionsa jos ei osaa käyttäytyä. Omalta kävelevältä astianpesukoneelta kuulee vastaavaa tuon tuosta ja ei se ainakaan kyseisestä häirinnästä liiemmin pidä. Noita herroja kun saattaa kävellä kaupungilla perässä kotiovelle saakka o_O

Tuosta juhannusgrilliin:

RoinilaROCK_1000px.jpg

En löytänyt näköjään pienempää kuvaa. Mutta näkyypähän speksit kunnolla.

Kulttuurillisia erojahan nuo. Sehän siinä vähän on hölmöä, että naisten tarvii moista kestää eikä saa edes olla sitä mieltä, että painuisivat kotionsa jos ei osaa käyttäytyä. Omalta kävelevältä astianpesukoneelta kuulee vastaavaa tuon tuosta ja ei se ainakaan kyseisestä häirinnästä liiemmin pidä. Noita herroja kun saattaa kävellä kaupungilla perässä kotiovelle saakka o_O
Kävelevältä astianpesukoneelta...???!!!?

Ei häntä altisteta viheliäisille verenimijöille: hän on suojassa kantoliinassa tai kantorepussa hyttysverkon alla :)

Mun keskimmäinen on tosi allerginen hyttysen pistoksille, nousee hirveet paukamat. Eilen häntä pisti yksi sormeen ja koko sormi turposi: onneksi allergialääke ja etono auttaa
Meillä on molemmat... Onneksi 2-vuotiaallekin jotain lääkettä voi antaa. Mutta on kyllä reipasta lähteä vauvan kanssa telttailemaan!

Sitä voi kutsua myös normaaliksi.
Ai lähes vastasyntyneen kanssa telttailua? Montako kertaa olet ollut ja hoitovastuussa?
Kyllä se osoittaa poikkeuksellista draivia ja jaksamista.
E. Itsehän en viitsisi lähteä missään seurassa, nytkin vähän vituttaa kun miehen mielestä yksi hotelliyö pääkaupungissa saa olla Omenassa eikä neljän tähden Marskissa jonne Minä olisin halunnut o_O

Back
Ylös Bottom