Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä meen jussina synttäreille, sit telttailemaan ja kalastamaan- lisää hyttysenpistoksia. Ehkä rupean hurjaksi ja juon kaksi olutta.

Sit mä syön, grillaan ja syön.
Vietkö vauvankin hyttysten syötäväksi? :eek:

Meillä kuopusta pisti hyttynen peukaloon ja se on nyt ihan turvonnut ja märkivä punainen möhkylä :(

Taidanpa mennä juhannuksena vähän soutuveneilemään, yksin tietty. Otan mukaan makkaraa, piffiä ja olutta.
Teen keskellä järveä potskiin airoista nuotion ja siinä sitten rillailen ja juon olutta. Hädän yllättäessä voi kätevästi lorotella tai tiputella siitä paatin reunalta järveen.

Mitäs juhannussuunnitelmia muilla ?

Jos nukkuis ja juoksentelis.

Vähän varmaan olusta, viskiä ja paljon rillaamista. Kalaankin pitää kuulemma mennä. Kyseisellä mökillä vaan itikoita niin saatanasti, että pitää koittaa varautua vähän paremmin kuin viimeksi.

Jos joku luuli, niin enhän mäkään nyt oikeasti mene itsemurhaa tekemään keskelle järveä. Ei siis tartte laittaa Fobballe vinkkiä.

Oikeasti varmaan otan superrennosti aika lailla samalla reseptillä kuin Max131 tuossa yllä. Lisäksi ajattelin käydä heittämässä vähän mopolenkkiä, jos/kun on komiaa keliä.

Jos vaikka söis itikoita ennen kuin ne ehtii syömään.

Ajattelin myös lukea Mobsun kaikki viestit, minkä jälkeen ketjut tippuukin lopullisesti rattailta.

Ei tarvitse juoda viinaa.

Oikeasti voisi jalkapallon parissa viettää.

Miten lie tulee sitten.

En ole vielä tarkastanut.

Viimeksi muokattu:
Oho, itse en ole kuullutkaan koko ohjelmasta ennen kuin nyt katsoin mittumaarin tv-tarjontaa.

Vois katsoa joskus maratoonina kaikki putkeen, niin saa vähän fiilistä päälle.

Jätän tämän vain tähän
660269.jpg

Back
Ylös Bottom