Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä katsoin selostajavalinnoista johtuen eilen mielummin Wales-Venäjän. Ja onneksi katsoin, siinä sentään tuli pyyrejä.
Jaaaa hyvää viimeistä lomaa edeltävää tynkäviikkoa!

mutta eikös sielä ole nahka rypyllä jo syntymästä lähtien: ei syytä huoleen

Mitenköhän tällä logiikalla tietokoneiden näytöt, telkkarit yms. joiden parissa vietetään 8h/päivä.

älä huolestu sinäkään, ratkaisu ongelmaanhan on jo tiedossa

Markkinoille siis tarvittaisiin juuri tähän tarkoitettuja ihoa suojaavia tuotteita, ihotautilääkäri Simon Zoakei huomauttaa.

vähän selfievoidetta naamaan aamulla niin maalima pelastuu

mutta eikös sielä ole nahka rypyllä jo syntymästä lähtien: ei syytä huoleen

älä huolestu sinäkään, ratkaisu ongelmaanhan on jo tiedossa

Markkinoille siis tarvittaisiin juuri tähän tarkoitettuja ihoa suojaavia tuotteita, ihotautilääkäri Simon Zoakei huomauttaa.

vähän selfievoidetta naamaan aamulla niin maalima pelastuu
Huh, ennätin jo säikähtää. Varmaan kätevästi Simonin oma firma kehittää moista voidetta ja voi näppärästi jutun ohessa olevalla lomakkeella tilata jatkuvan kuukausiämpärin selfierasvaa.

Voihan v***u... Olin eilen metsässä lenkillä ja nyt pääsi käymään silleen paskamaisesti, että hyttynen pääs pistämään mua silmäluomeen- no, koko silmäluomi ihan turvoksissa ja tänään olis töissä illalla yksi tärkeä tilaisuus.

Allergialääkettä naamariin, kortisonia ja kylmää silmäluomeen.

Toisaalta, tilaisuuteen voisi sopia myös silmälappu.

Taidanpa mennä juhannuksena vähän soutuveneilemään, yksin tietty. Otan mukaan makkaraa, piffiä ja olutta.
Teen keskellä järveä potskiin airoista nuotion ja siinä sitten rillailen ja juon olutta. Hädän yllättäessä voi kätevästi lorotella tai tiputella siitä paatin reunalta järveen.

Mitäs juhannussuunnitelmia muilla ?

Mä meen jussina synttäreille, sit telttailemaan ja kalastamaan- lisää hyttysenpistoksia. Ehkä rupean hurjaksi ja juon kaksi olutta.

Sit mä syön, grillaan ja syön.

Back
Ylös Bottom