Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tossakaan toi soittotaito ei varsinaisesti kohtaa ulkoisia avuja. Jennifer Batten nuorena ehkä paras kompromissi, jonka saan äkkiä päähäni rockin tai raskaamman puolelta. Klasaripuolelta löytyy varmaan enemmän...

muoks. jenkkicountryn puolelta vois löytyä kanssa.

Tossakaan toi soittotaito ei varsinaisesti kohtaa ulkoisia avuja. Jennifer Batten nuorena ehkä paras kompromissi, jonka saan äkkiä päähäni rockin tai raskaamman puolelta. Klasaripuolelta löytyy varmaan enemmän...

muoks. jenkkicountryn puolelta vois löytyä kanssa.
Makunsa kullakin...

Joko oot kehitelly pätevät syyt olla heinäkuun alun poissa?

Olen kyllä valitettavasti ne pari viikkoa töissäduunissahommissa, kun siellä nimimerkkiin @Kajsna sopiva amanullah listoilla näkyy. Ellen käy sitten katkaisemassa jalkaani tahi kättäni. Tai joku italiaano tekee musta käsilaukun lomareissulla.

Sali, ajankuluksi
Lihavaolo, tsek

Viimeksi muokattu:
Ja vituttaa sukupuolen perusteella luokittelu ja arvostelu erityisen paljon mitä musiikkiin tulee,
Nyt arvosteltiin kyllä ihan puhtaasti tota soittoa, joka ei mitään kovin häikäisevää ollut, jos vertaa sukupuolesta riippumatta terävimpiin soittajiin. Huvikseni rupesin aikaisemmin vaan kelaamaan, että kuka voisi olla sellainen naispuolinen kitaristi, jossa toi tekninen puoli ja ulkoiset avut parhaiten kohtaisi.

Noita naispuolisia, tunnettuja soitinvelhoja ei ole vaan hevin puolelle juuri siunaantunut, mikä nyt ei ehkä ole mikään ihmekään. Klassisella puolella taas tilanne esim. ihan toinen.

Viimeksi muokattu:
Joku vitun homorunkkari oli peruuttanut TT perseeseen vetokoukkunsa ja jälki on rumaaa!!

Jättikö tämä henkilö yhteystietonsa, negative

Mä en oikeastaan edes arvosta teknistä soittotaitoa kovin korkealle, kyky tehdä hyviä biisejä ihan toinen juttu!

Olen itse aika paska kitaristi...

Mä en oikeastaan edes arvosta teknistä soittotaitoa kovin korkealle, kyky tehdä hyviä biisejä ihan toinen juttu!
Näiden kahden yhdistelmä tekeekin esim. tosta T. Emmanuelista aika käsittämättömän.

Mutta mä oon taas vähän toista laitaa tässä. En jaksa kuunnella paskaa soittoa, vaikka olis miten hienoa tunnelmaa tai "tunnelmaa". Tekniikka on kuitenkin se työkalu omien juttujen esiintuomiseksi, ja jos se ei ole kunnossa, niin ei kokonaisuuskaan ole monesti minusta kovin hääviä.

Semmoiset söpöt, vaaleanpunaiset aivot on parhaat.

hannibal01.jpg

Back
Ylös Bottom