Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen oli jäätävän HIKISET TREENIT ja penkkitreenissä tulos meni vähän penkin alle, mutta se on ookoo, sillä hyvin menee eniwei ensiviikolla EM-kisoissa missä
olen naisten avoimessa sarjassa superraskaana nostajana penkkaamassa RAWpenkkipunneruksessa la 11.6. Blogautin muuten eilisistä treeneistä http://vitnessiivatnessiijavilosofiaa.blogspot.fi/2016/06/paatin-tannaan-etta-ei-tuonne-ulos.html Tännään muuten olen HELSINGISSÄ Sturessa rumpaloimassa Suomen Paskin Bändi -kisassa Uusi Laine bändissä ja taas menee lavalla maine ja kunnia, mutta menköön kö on mennäkseen ;) Voitto on meidän -ihan varpisti!!!! ;)

Katotaanpa taas miten muijan käy ku tartun veitseen salaatin pilkkomistarkoituksessa... o_O

Katotaanpa taas miten muijan käy ku tartun veitseen salaatin pilkkomistarkoituksessa... o_O
Lähtöö puolet sorminakeista veks? VIUH! Toivottavasti ei!

Selvisin!

Pitäis juosta vajaa kymppi tuolla auringoissa. Voi saatana.
Tää mielikuva nousi päähän.

tumblr_mki3qrzixi1s7g8oto1_500.gif

Mulla hajos eilen muovikauha. Toinen kaltaistaan.

Krooh pyyh, aamuaero, normireeni. Vois mennä nukkumaan. Päikkärit!

Hö. Mä olen tässä hieman tehnyt kyselyjä omenoiden suhteen, niitä saattaisi olla tarjolla ihan ilmaiseksi. Syksyllä järjestetään niille kunnon syömingit.

Hö. Mä olen tässä hieman tehnyt kyselyjä omenoiden suhteen, niitä saattaisi olla tarjolla ihan ilmaiseksi. Syksyllä järjestetään niille kunnon syömingit.
Mähän kävin tässä tien toisen puolen pöheikössä vippailemassa vähän raparperia ympäriinsä. Se on kyllä sen verran tiheetä puskaa, että ne voi hyvin viihtyä siellä vähän pidemmällä päivisinkin.
Omppuja pitäis tulla tästä iteltäkin.

Muija ollut taas asialla... Jonkun pitäisi katsoa mun perään.

Liitteet

• IMG-20160604-WA0019 (1).webp
    IMG-20160604-WA0019 (1).webp
    157,9 KB · Katsottu: 149
Back
Ylös Bottom