Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitähän voi vetää ihan livenäkin. Kärtsää vaan mikrossa jonkin sellaisen paperin päällä, joka imee rasvat, niin saa semmoisia mukavan rapeita ja suolaisia metukkalastuja.

Livenä?? :D ... noi on sen verran sikaisia et vaativat jotain muutakin... munakkaaseen vois sotkee tollasena kuivattuna mut ei mulla oon kaniksiakaan. Hitsi. Meen nukkumaan ja syön sitten joskus kun olen muistanut käydä kaupasta ruokaa...

Nautameetvurstit ois varmaan namia tollaisina "sipseinä"

Meetvursti...

Oho, aivoni eivät edes hoksanneet, että tein typon. Mut enihau! Taidan lämmäyttää saunan, taas! Kuinkahan mones kerta tässä lyhyen ajan sisään...

Piti tehä neljän munan munakas kinkulla ja juustolla. Puuttu munat. Ei paha.

Miksi voi pelkäämättä heittää ukemin kovallekin lattialle, mutta trampoliinilla voltin yrittäminen pelottaa niin perkeleesti? Ukemi vaahtomuovialtaaseen aiheutti ilonkiljahduksia ja ihailua, trampalla mamoilu not so much.

hahahahahaa.... jep, olennaisempa hyvinnii :)

Ajattelin katsoa kaikki Beckit ja Ridskolanit, eiköhän niistä löydy kaikki tarvittavat fraasit :D

Ei takuulla löydy kaikkia fraaseja, joita Eddie Meduzalta löytyy. Eddie oli muutenkin hauska tyyppi - tällä oli jopa tapana toistuvasti muistaa levyjään haukkuneita kriitikoita tekemällä näistä seuraaville levyilleen taiteellisesti erittäin korkeatasoisia ja sanoituksellisesti laadukkaita kappaleita.

Kuuntele kesän ylitse ahkerasti Eddie Meduzaa ja Onkel Kånkelia, niin opit varmasti kaiken olennaisen ruotsin kielestä ihan itsestään jo ennen koko kurssia.

Mä luin kaikki Carl Hamiltonit ruotsiksi virkamiesruotsikurssia odotellessa.

Muahaa, taas vapaapäivä. Äkkiä salille pieksemään jalat ja sitte X:ksi nurtsille kärtsäämään.
Sounds like a plan? Milläs uaattelit piestä koipesi? Saunavihta mukana tai (matto)piiskalla roimit menemään? ;)

Back
Ylös Bottom