Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

TJJ saanut bossen melkein ruutuun.

ei täälä maalla oo niin nuukaa

en malttanu mennä tänäänkään kuntosalijumpalle

läski kävi vain hieman voimistelemassa, DocTjj:n avun välittömässä:läheisyydessä
#varmuudenvuoksi

image.webp

Fiilis on välillä tuollaattinen -> :woot:

Hamppilekuriin, jaiks.

Huomenta huomenta.

Itse olen iskussa niin kuin aina!

Itse olin kerran maskussa ja muutaman kerran sotkassa, iskussa en oo kertaakaan ollu.

olipa varsinainen sutkautus..

Hyvää aurinkoista huomenta, kyllä se pilviseksi vielä muuttuu. Odotan jo kunnon ukkosta, säässä vähän luvailtiin ukkoskuuroja.

Huomenta huomenta.

Itse olen iskussa niin kuin aina!
Tuu pois sieltä, ei siellä näy olevan myyjiäkään:

LKS%20Isku%20huonekaluvalmistaja%20Lanterna

Itse olin kerran maskussa ja muutaman kerran sotkassa, iskussa en oo kertaakaan ollu.

olipa varsinainen sutkautus..

Hyvää aurinkoista huomenta, kyllä se pilviseksi vielä muuttuu. Odotan jo kunnon ukkosta, säässä vähän luvailtiin ukkoskuuroja.
Ai minäkö hidas...

Vapaapäivä, pari kuppii kahvia parvekkeella ja edelleen tekis mieli mennä takas peiton alle. Lähteeköhän tää päivä tästä käyntiin ollenkaan?

Kai mää hilaan ahterini ylös ja teen jotai hyödyllistä, viimeseen neljää tuntii tehny yhtää mitää.

Ilmeisesti olet siis toimistotöissä.

Minä voin tehdä töitä seuraavan kerran vasta 24 minuutin päästä. Siihen asti syön välipalarahkaa ja surffailen netissä. Sois ees puhelin niin ei ois niin tylsää...

Edit: hmm. Ja tuon työn tekemiseen menee vitkutellen kolme minuuttia. Sitä seuraavan saa tehdä 12.20. Tästä tulee jännä päivä... onneks tunnin päästä alkaa palaveri, vaihteeks jopa kiinnostava sellainen.

Back
Ylös Bottom