Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas. Vika koulupäivä: ruotsinkoe ja ens viikolla back2work. Rieettiki alkais. Iha jööz vaikka vähän lentsun jälkihöyryjä vielä onkin ja puolentoista viikon olemisen jäljiltä olo onkin totally antivitness.

Tuli pitkästä aikaa käytyä vaa'alla. Ja erittäin pitkästä aekoo uaamuvaa'alla ;) Iltavaa'alla olin jtn 101,9 kg Mikkelissä la 7.5. ja tännään 20.5. olin vaevaeset 97,9 kg, vaekka olin hieman jottaen uaamulla natustellut ja juonunna ennen kö vaa'alle rahtautuminen tuli miun mieleen :-) Huomaa kyllä että a) bulkki ohi b) ei oo kisahiilaritankkaus c) aamu- ja iltavaakalukeman välillä ON eroa.

ohhoh!

GAYkalle on: päästävä

tuollanen uutinen onki menny aivan ohi

sohveliMiehen kunniaksi:

1966-harley-davidson-shovel-head-motorcycles-in-baltimore-md.jpg

Kyllähän sitä itekin oli käytävä asioilla kaksipyöräisellä. Mietin aikani, saisko koirien ruokasäkin roudattua kaupasta pärrällä. Jätin tällä kertaa toteuttamatta.

Mä oon tällä viikolla roudannut huonekalukaupasta pyörällä (reisivoimin toimivalla) mm. 0,5m x 1,5m muovisen arkun. Piti kyllä talutella se fillarin päällä himaan. Jonkun 20 kg reilun metrisen eteislipaston oon myös onnistunut tasapainottelemaan sen päällä.

Mistä tulikin mieleeni. Mistähän sais halvalla toimivan peräkärryn fillariin.

Mä oon tällä viikolla roudannut huonekalukaupasta pyörällä (reisivoimin toimivalla) mm. 0,5m x 1,5m muovisen arkun. Piti kyllä talutella se fillarin päällä himaan. Jonkun 20 kg reilun metrisen eteislipaston oon myös onnistunut tasapainottelemaan sen päällä.

Mistä tulikin mieleeni. Mistähän sais halvalla toimivan peräkärryn fillariin.
Voishan sitä tietty lykkiä 200+ kiloista mopotinta nahkatakki päällä kotiin, niin saisi kätevästi koirien ruokasäkin roudattuu :)

Nonni.

Ajettu:
- maantieajoa kylmässä
- hidasajoa lämpimässä
- jarru ja väistöharjoituksia kuumassa
- rataa (pientä) kuumassa
- maantieajoa kaatosateessa

Viimeisen kohdan olisi voinut jättää väliin. Tiedättehän sen. Pikku vesikuuro tuossa, laitetaan se sadepuku jos sataa enemmän, jossain hyvässä paikassa. 120km kaatosadetta myöhemmin kotona kevyen vitutuksen vallassa.

e: koskahan sitä saisi käytyä pitkästä aikaa botniaringillä?

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom