Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arvasin noista kansikuvista, että jonkinlaista pörinää tulee, mutta laulu vähän yllätti. Havana Black kyllä todella kova kotimainen. Itsekin toistan itseäni:

Aika kauan tuota on yhdellä foorumilla jaksanut pyöriä, kun tota omaakin aloitusvuotta katsoo..

Näköjään. Vissiin tullut ikääkin siinä välissä. Perkele.

Jonkin sortin ikäkriisiä pukkaa varmaan kohta, kun alkaa olemaan lähempänä neljää kuin kolmea kymmentä.

Mulla taitaa jäädä väliin. Unohtui kolmenkympin kriisi ja ei oikein tuosta nelosella alkavastakaan jaksa.

Mulla taitaa jäädä väliin. Unohtui kolmenkympin kriisi ja ei oikein tuosta nelosella alkavastakaan jaksa.
Joo, eipä tuota itseäkään varsinainen ikä niin rassaa, vaan enemmänkin se, millä tolalla tietyt elämän osa-alueet on tässä lähitulevaisuudessa.

Tukkahan on lähtenyt jo aikoja sitten ja kunnon isimahakin hankittu, niin tuskin tässä ulkonäkö nyt ihan heti enempää romahtaa.

Joo, eipä tuota itseäkään varsinainen ikä niin rassaa, vaan enemmänkin se, millä tolalla tietyt elämän osa-alueet on tässä lähitulevaisuudessa.

Tukkahan on lähtenyt jo aikoja sitten ja kunnon isimahakin hankittu, niin tuskin tässä ulkonäkö nyt ihan heti enempää romahtaa.

Toisaalta, mullakin oli tossa iässä isimaha. Enää ei ole. Eli kaikenlaista voi käydä.
Hiukset mulla tosin lähtee ihan vapaaehtoisesti koneella. Kovasti perkeleet yrittävät kasvaa, mutta en anna.

Mulla ei oo kriisiä, oon paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä (tai sitten niin seniili että kaikki itsekritiikki on kadonnut).

Kieltämättä vähän järkyttävää, että sukulaisia lukuunottamatta pisin yhtäjaksoinen sosiaalinen toimintani on täällä.

Toisaalta, mullakin oli tossa iässä isimaha. Enää ei ole. Eli kaikenlaista voi käydä.
Hiukset mulla tosin lähtee ihan vapaaehtoisesti koneella. Kovasti perkeleet yrittävät kasvaa, mutta en anna.
Tukkakonetta joutuu täälläkin käyttämään. Parempi kokonaan veks kuin spede-mallinen. Lähtis mahakin, jos ei tykkäis niin paljon oluesta. Kesällä tosin tulee aina lenkkeiltyä sun muuta enemmän.

Tukkakonetta joutuu täälläkin käyttämään. Parempi kokonaan veks kuin spede-mallinen. Lähtis mahakin, jos ei tykkäis niin paljon oluesta. Kesällä tosin tulee aina lenkkeiltyä sun muuta enemmän.

Mulla taisi suurin syy mahan pienenemiseen olla se, kun ruokavaliosta tippui leipä ja muut vastaavat pois.
Ja mä olen ihan samaa mieltä tuosta, että spedetyyli on kyllä aika huono vaihtoehto. Itsellä tosiaan hiukset ihan kunnolla kasvaisi, mutta mä olen vaan mieltynyt tähän siistiin ja ajattomaan tyyliin :D

Mulla taisi suurin syy mahan pienenemiseen olla se, kun ruokavaliosta tippui leipä ja muut vastaavat pois.
Saa tuota itekin leivästä leikkaamalla semmoista turhaa puputusta pois päivän sapuskoista. En vaan ole nähnyt syytä kokonaan jättää pois. Muutenkin tulee kyllä syötyä aika siististi kun jaksaa panostaa ja treenata, mutta oluen kanssa saa helposti semmoisen useamman päivän hälläväliämeiningin ruoankin suhteen.

muoks. nyt se lenkki ->

Badam, alkaa uhkaavasti näyttää siltä, että tälläkin viikolla viikonloppu alkaa jossain vaiheessa. Ihan hyvä ku aivotkin siirty lepomoodiin jo aikoja sitte... Pakastin täynnä ja turhia elimiä poisteltu minkä keritään, perusperjantai.

Back
Ylös Bottom