Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Roger that.Aika kauan tuota on yhdellä foorumilla jaksanut pyöriä, kun tota omaakin aloitusvuotta katsoo..
Ultsiksen kannut on niin suuret, että niillä on omia kiertolaisia.
Aika kauan tuota on yhdellä foorumilla jaksanut pyöriä, kun tota omaakin aloitusvuotta katsoo..
Jonkin sortin ikäkriisiä pukkaa varmaan kohta, kun alkaa olemaan lähempänä neljää kuin kolmea kymmentä.Vissiin tullut ikääkin siinä välissä. Perkele.
Jonkin sortin ikäkriisiä pukkaa varmaan kohta, kun alkaa olemaan lähempänä neljää kuin kolmea kymmentä.
Ultimesu tekee mun arjestakin yhtä juhlaa.
Tahtoo sanoa, että joudun ryyppäämään myös arkisin vuokseen hänen.
Joo, eipä tuota itseäkään varsinainen ikä niin rassaa, vaan enemmänkin se, millä tolalla tietyt elämän osa-alueet on tässä lähitulevaisuudessa.Mulla taitaa jäädä väliin. Unohtui kolmenkympin kriisi ja ei oikein tuosta nelosella alkavastakaan jaksa.
Joo, eipä tuota itseäkään varsinainen ikä niin rassaa, vaan enemmänkin se, millä tolalla tietyt elämän osa-alueet on tässä lähitulevaisuudessa.
Tukkahan on lähtenyt jo aikoja sitten ja kunnon isimahakin hankittu, niin tuskin tässä ulkonäkö nyt ihan heti enempää romahtaa.
Tukkakonetta joutuu täälläkin käyttämään. Parempi kokonaan veks kuin spede-mallinen. Lähtis mahakin, jos ei tykkäis niin paljon oluesta. Kesällä tosin tulee aina lenkkeiltyä sun muuta enemmän.Toisaalta, mullakin oli tossa iässä isimaha. Enää ei ole. Eli kaikenlaista voi käydä.
Hiukset mulla tosin lähtee ihan vapaaehtoisesti koneella. Kovasti perkeleet yrittävät kasvaa, mutta en anna.
Tukkakonetta joutuu täälläkin käyttämään. Parempi kokonaan veks kuin spede-mallinen. Lähtis mahakin, jos ei tykkäis niin paljon oluesta. Kesällä tosin tulee aina lenkkeiltyä sun muuta enemmän.
Saa tuota itekin leivästä leikkaamalla semmoista turhaa puputusta pois päivän sapuskoista. En vaan ole nähnyt syytä kokonaan jättää pois. Muutenkin tulee kyllä syötyä aika siististi kun jaksaa panostaa ja treenata, mutta oluen kanssa saa helposti semmoisen useamman päivän hälläväliämeiningin ruoankin suhteen.Mulla taisi suurin syy mahan pienenemiseen olla se, kun ruokavaliosta tippui leipä ja muut vastaavat pois.