Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllähän sillä piolokian tunnilla saa eri lailla rispektiä, jos kaveri viipaloi omaa kulliansa, kun muut raukat saa tyytyä sammakkoon.

Luulen, että Johny tuntee paljon muutakin...

600.jpg

sain toviksi torkahdettua, hyvä niin. Taas ilta menee sit touhutessa pikkuaappenoitten kanssa.

Pikku-marakatit ja yksi karvaperse on pitänyt mut tosi kiireisenä, mä oon niinku ihan poikki. Illalla suuntaan lenkille ja siitä salille vetämään jalkajumppaa- sitten voikin syödä taas herkkuja niin että napa notkuu!

En ole kokeillut risbeegolffia.

Ehkäpä joskus, ehkäpä joskus.
Kannattaa ihmeessä kokeilla, tosi matala kynnys aloittaa ja oppia! Ratoja on lajin suosion kasvamisen myötä räjähdysmäisen paljon, lähes kaikkia ilmaisia muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta. Lajin aloitukseen et muuta tarvitse kun jonkun sortin lökärit/shortsit mukavuuden kannalta ja yhden perushyvän kiekon mikä maksaa noin 10-15 euroa :) Laji on erityisen hauskaa aloittelijana kun ottaa kaverin mukaan ja nauttii vaikka muutamat bisset sekä saa mukavan rusketuksen siinä samalla kun viskoo :D

Back
Ylös Bottom